קורס סטיילינג – מדוע משתלם להירשם לקורס זה

0
2429
קורס סטיילינג – מדוע משתלם להירשם לקורס זה
מקור pixabay

מי שמכיר ולו במעט את עולם האופנה, עולם התקשורת, ומעבר לזה גם עולמות תוכן אחרים, כמו למשל פוליטיקה, עסקים, ספורט, אמנות ועוד, יודע שאחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר, עבור העוסקים בתחומים אלו, הם סטייליסטים.

סטייליסט הוא אדם שעוזר ללקוח או ללקוחה שלו, לרכוש מלתחה שתתאים לסגנון ולאופי שלו, הוא עוזר להם לייצר סגנון ומראה משלהם. למשל, אם יש גבר שאיננו יודע להתלבש או אישה אשר רוצה לעבור מהפך במראה ובסגנון שלהם, בעזרת סטייליסט מקצועי, הם מקבלים את הכלים, את המידע הרלוונטי וכמובן, יכולים בסופו של דבר ליהנות ממראה חדש אשר מותאם להם.

על מנת להיות סטייליסט מקצועי, יש לעבור קורס סטיילינג. נכון שיש לא מעט אנשי מקצוע שלא עברו קורס בתחום והם בכל זאת עוסקים בו, יש ל מעט גורמי מקצוע שהשתלבו בו בדרכים שונות, כולל מתוך מחשבה שיש להם חוש לאופנה ולכן הם יכולים לעסוק במקצוע. אך כמו במקרים אחרים בחיים, לעיתים ההבדלים בין גורם שלמד את התחום לבין כזה שלא, יכולים להתגלות עם הזמן, והם מהותיים.

לפני שאנחנו נסביר מדוע משתלם להירשם אל קורס סטיילינג, מה ההבדל בין גורם מקצועי לגורם לא מקצועי, צריך להסביר בקצרה מה לומדים במסגרת הקורס. בבסיס שלו לומדים מה זה סטיילינג, כיצד הוא בא לשרת אותנו, איך עובדים עם כל לקוח בנפרד, כיצד מאפיינים לקוחות, איך לומדים מה הם הצרכים שלהם, וכן כיצד מבצעים את העבודה בפועל, מול גורמי מקצוע שונים ועוד.

בחלקים מתקדמים יותר של הקורס, לומדים על סגנונות לבוש, סוגי בגדים, סוגי אביזרי אופנה, ודברים אחרים, ספציפיים, שיכולים לעזור בנושא.

מדוע משתלם להירשם לקורס סטיילינג

נתחיל מהבסיס. מדובר באחד התחומים הכי פופולאריים היום בעולם האופנה. יש ביקוש רב לסטייליסטים, בין אם זה בשביל לעבוד בתוכניות טלוויזיה, ובין אם זה בשביל לעבוד עם לקוחות פרטיים. חשוב להדגיש, לא רק אנשים מוכרים מחפשים סטייליסטים, לא רק פוליטיקאים, אנשי עסקים או אמנים. אלא, גם אנשים פרטיים שמעוניינים להיראות טוב יותר, להתלבש יפה.

כאמור, אפשר לעסוק בתחום, לכאורה, גם בלי ללמוד קורס מקצועי. אך כמו בתחומים רבים, יש גבול לרמת הידע והכלים שאפשר לרכוש ולהשתמש בהם מבלי לעבור דרך קורס מקצועי. בשביל להכיר את הנושא היטב ומקרוב, חייבים לעבור קורס מקצועי, קורס אצל אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אחרת עלולים להיתקע במקום.

נקודה נוספת שחשוב לציין, הרבה מאוד אנשי מקצוע, בוודאי כאלה שמוכנים להשקיע הרבה כסף, ירצו לעבוד אך ורק סטייליסטים מקצועיים, כאלה שלמדו את התחום ולא אנשי מקצוע שמעולם לא למדו את הנושא ואין להם את הכלים המקצועיים הנדרשים בשביל לעסוק בו באופן מקצועי, איכותי. לכן גם מבחינת תעסוקה, עדיף ללמוד בקורס ולא להסתמך על לימוד עצמי או ידע מצטבר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here