איך לארגן אירוע קטן או ארוחת שבת מבלי ליפול מהרגליים?

0
293
קרדיט Canva

החלטתם אחרי הרבה התלבטויות או דחיות להזמין את כולם לארוחת שבת? הכנת ארוחת שבת לכל המשפחה המורחבת היא ללא ספק משימה רצינית. גם אם לא רק אתם מכינים את הארוחה אלא מבקשים מאחרים להביא משהו, בסופו של דבר את רוב ההכנות אתם עושים וגם לוקחים בחשבון שאולי יהיו מנות שברגע האחרון לא יגיעו. בקיצור, האחריות על האוכל היא עליכם בכל מקרה. כמובן שיש עוד הרבה הכנות מעבר לעניין האוכל. לכן, רבים היום מעדיפים להקל על עצמם ולהזמין אוכל מוכן לשבת שלא תהיה בו התפשרות ביחס לאוכל שהם מבשלים אלא אפילו להיפך: ישדרג את הארוחה. שף אלון ראובן פור, שף מקצועי שהתנסה במסעדות רבות ובעל קייטרינג שף פרטי express מציע אוכל מוכן איכותי, מגוון ומעוצב שיוסיף לארוחה ויקל עליכם.

להתחתן עם אוכל טעים וייחודי

עד כמה שחושבים על כל פרט בחתונה, על עיצוב המקום, השמלה, המוזיקה ועוד, בסופו של דבר מה שאנשים רבים זוכרים הוא האוכל. בואו נודה, במיוחד כשאלה חתונות של אנשים שאינם מאוד קרובים אלינו, אחד התמריצים שלנו להגיע הוא האוכל… אם אתם בוחרים לעשות חתונה קטנה במקום שאינו מוסדר כמו גן אירועים או אולם אלא בטבע או אצלכם בבית, כדאי לכם לבחור קייטרינג לחתונה קטנה המציע מנות מושקעות ואיכותיות. גם אם אווירת החתונה היא יותר "זרוקה", על אוכל איכותי ומושקע על תוותרו. אלון ראובן פור מציע מנות מצוינות וחגיגיות, כולל מנות פינגר פוד מכל הסוגים: בשריות, חלביות או טבעוניות, שיורידו מכם את כל עניין האוכל והגשתו ואתם תוכלו ליהנות יחד עם האורחים ממנות טעימות וכיפיות.

ארוחה בשרית עם פטור מנפנופים

כשחושבים על ארוחה בשרית לאורחים עולה מיד התמונה של ארוחת ברביקיו בה אחד מכם יושב ליד המנגל ומנפנף או במקרה הטוב, אם אין צורך בנפנוף- נמצא צמוד למנגל כדי לא לפספס ולהפוך או להוציא את הבשרים בזמן. אז ארוחה בשרית לחברים לא חייבת להיות מנגל בו אתם תמצאו את עצמכם מדברים איתו במקום עם האנשים שהזמנתם… שף בשרים לאירועים, כשאירוע הוא אפילו הזמנת המשפחה או חברים קרובים, הוא הדרך שלכם להגיש ארוחה בשרית איכותית שעשויה כמו שצריך וגם תשחרר אתכם. אלון ראובן פור ישמח להגיע עד אליכם הביתה ולהציע לכם את כל המנות הבשריות המצוינות, החל ממנות בבישול איטי ועד מנות מוקפצות ומהירות עם טעם מעושן, הכל לפי בחירתכם. חייגו בהקדם 052-3282470

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here