הומאופתיה – מה זה?

0
19
הומאופתיה

ההומאופתיה היא ענף ברפואה המשלימה והיא מבוססת על העיקרון שטוען שכל בעיה או מחלה ניתן לפתור או לרפא באמצעות תרופות או תכשירים שיש בהם מאפיינים דומים לאלה של אותה המחלה. על מנת לעבור טיפול הומאופתי יש צורך קודם כל לבצע אפיון מעמיק ומדויק אודות מצבו הבריאותי של אותו מטופל ולהבין לא רק את מה שקורה לו מבחינת המחלה המאובחנת אלא נושאים נוספים שקשורים לגוף, לנפש ולרגש. לאחר שמבינים איך חומרים כאלה ואחרים עשויים להשפיע עליו יבין טוב יותר מטפל מהתחום של הומאופתיה איך אפשר לסייע לו ועל אילו מרכיבים צריך להתבסס בעת הכנת הרמדי האישי.

רמדי – התרופות שמגיעות מהתחום של הומאופתיה

כל מטופל צריך לקבל רדמי המותאם לו אישית. הרמדי הוא בעצם מיצוי של חומר אשר דומה בתכונות שלו לתכונות של המחלה שתקפה וממנה סובל המטופל. אותו חומר מדולל כמה וכמה פעמים על מנת להרחיק ממנו תכונות לא טובות וכך המטופל בעצם נהנה אך ורק מהתכונות החיוביות של מיצוי החומר המדובר. מי שפונה לסיוע של טיפול של מומחה הומאופתיה יעשה זאת או במקביל לטיפול רפואי קונבנציונלי או במקומו, לאחר שנואש ממציאת מזור לבעיה שממנה הוא סובל. הטיפולים של הרפואה המשלימה נחשבים כיום לפופולריים ומבוקשים מאד בשל הצלחות רבות שחווים המטופלים לעומת טיפולים רפואיים קונבנציונליים שלא מקלים עליהם.

לקבל מענה מתחום טיפולי איכותי ו-ותק רב

הרפואה המשלימה לא הולכת לשום מקום ועם הזמן יותר ויותר מטופלים מגלים את האיכויות שיש בה ואת הערך המוסף שהיא מציעה לכלל המטופלים בה. אינספור אנשים עם הרבה מאד מחלות או מצבים רפואיים מוצאים טיפולי הומאופתיה כיעילים ומתאימים למגוון רחב של מצבים שברפואה המערבית הם לא קיבלו מענה יעיל או כזה שנמשך לאורך זמן. חשוב לפנול למטפל מקצועי בעל ידע נרחב וניסיון עשיר, מה שיבטיח טיפול מותאם אישית.

אליהב שוע מטפל בהומאופתיה מעל 20 שנה עם אינספור הצלחות במגוון רחב של מחלות או בעיות. מומלץ לפנות אליו לקבלת מידע ראשוני או ייעוץ פרטני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here