טיפול פנים מקצועי- הדרך לפרגן לעצמכם מדי פעם

0
371
קרדיט: freepik

אין ספק שהאופן בו אנחנו תופסים את עצמנו כשאנחנו מתסכלים בראי, האם אנחנו אוהבים את מה שאנחנו רואים או האם ישנם דברים שמפריעים לנו, יקבע כיצד יראה היום שלנו. עד כמה שהדבר נשמע שטחי ולא עמוק מספיק, בסופו משל דבר הרבה מאוד נקבע לפי מראה חיצוני. הדבר נכון גם לגבי מקומות שאנחנו מגיעים אליהם וגם לגבי אנשים שאנחנו פוגשים. לכן, אם אתם רואים את עצמכם ופחות מרוצים לא צריך להשלים עם התחושה. את התחושה הזאת אתם תסחבו איתכם והדבר יקרין החוצה. היום ישנן שיטות טבעיות ופשוטות ליצור שינויים משמעותיים במראה הפנים, העור ובכלל. כל מה שצריך הוא לפנות למכון קוסמטיקה מקצועי כמו סבטלנה קוסמטיקס, מכון ותיק המעניק מגוון רחב של טיפולים ומאפשר לכם לרענן את המראה שלכם ולהרגיש מרוצים בכל בוקר כשאתם מתעוררים ועומדים מול המראה.

למלא את החסר בעזרת  חומצה

ככל שעובר הזמן עור הפנים מאבד מהחיוניות, הגמישות והמראה החלק שלו, בהדרגה נוצרים קמטים אשר מתחילים כקמטוטים וקמטים שטחיים והופכים לקמטים עמוקים יותר. במקביל הלחיים מאבדות מנפחן ומתקבל מראה כחוש יותר בחלק העליון של הפנים. היום יש מה לעשות ואיך להחזיר את האיזון. עושים זאת ע"י מילוי קמטים בחומצה היאלורונית. היתרון הבולט של חומצה היאלורונית על פני חומרים אחרים המשמשים לטיפולים אחרים הוא היותה חומר טבעי שהגוף מייצר בעצמו אך עם הזמן ייצורו פוחת. הגוף מכיר היטב את החומצה ההיאלורונית והדבר מהווה יתרון- לא יהיה מצב של אלרגיה או רגישות לחומר. טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית מצוינים למילוי קמטים בעומקים שונים, מילוי אזור הלחיים וגם לעיבוי השפתיים.

למתוח את הגבולות בדרך טבעית

ככל שמתבגרים עור הפנים מתדלדל. אמנם עור הוא עטיפה עמידה במיוחד (תחשבו איזה עטיפה תחזיק מעמד מעל שמונים שנה…), אך גם בו עם השנים ישנם קמטים והמבנה המוצק הופך רפוי ופחות מסודר. בעבר הפתרון היחיד לכך היה ניתוח מתיחת פנים, ניתוח הכרוך בהליך מסורבל וכואב וגם בסיכונים שישנם בכל הליך כירורגי. היום ניתן לעבור מתיחת פנים טבעית בעזרתה מגיעים לתוצאות מעולות ומחזירים את המראה החלק והמוצק מבלי לערב סכין מנתחים בעניין. בסבטלנה קוסמטיקס, מכון הקוסמטיקה אותו מנהלת הקוסמטיקאית הפרא רפואית סבטלנה ריימן ניתן לעבור מתיחת פנים בצורה עדינה וסימפטית הרבה יותר מניתוח, והתוצאות? בואו ותנסו יחד עם מגוון טיפולים נוספים שהמקום מעניק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here