אטרקציות לילדים באילת בחגים

0
1624
אטרקציות לילדים באילת בחגים
קרדיט FREEPIK

חושבים לקחת את הילדים לאילת בתקופת החגים? אם כן, העיר הדרומית מציעה שלל אטרקציות וחוויות משותפת – חלקן בדגש על פעילויות אקסטרים, אחרות בדגש על בילויים ומתקני שעשועים, וכמובן גם אטרקציות הקשורות לטבע המרשים של מפרץ אילת וסביבתו.

טיולים בסביבה

אמנם בתקופת החגים עדיין חם יחסית באילת, אבל הטמפרטורות כבר לא ממש לוהטות ואפשר לצאת לטיולים בהרים – בעיקר לטיולי ג'יפים ממוזגים אם יש לכם רכב שטח משלכם או בטיולים מודרכים. יש הרבה מסלולים קסומים בסביבת הרי אילת המאופיינים בסלעי גרניט מרשימים וססגוניים. כך למשל, במרחק דקות ספורות מאילת ובלי יותר מדי נסיעת שטח (אפילו עם רכב רגיל) ניתן להגיע אל עמודי עמרם המרשימים והגבוהים העשויים מאבן חול בצבעי צהוב ואדום, סגול וירוק ועוד. כמו כן, ממש קרוב ועם הרכב הפרטי אפשר להיכנס לסיור בפארק תמנע ולראות את הדגם של אוהל מועד, את המכרות העתיקים והחולות הצבעוניים. אפשר גם לנסוע לסיור בעמק ססגון כשהילדים גולשים על דיונת החול הגבוהה, לצאת בשעות היותר נוחות של היום לטיול בקניון השחור, ועוד הרשימה ארוכה.

המצפה התת ימי

למי שמחפש אטרקציות לילדים באילת המצפה התת ימי הוא ללא ספק נקודת חובה. חשוב לדעת שכרטיס הביקור במצפה תקף לשלושה ימים כך שניתן להיכנס ולצאת בהתאם לפעילויות האחרות שתכננתם. הפארק מורכב ממספר מתחמים שבכל אחד מהם תיפגשו יצורים ימיים מופלאים, למשל אקווריום דגים נדירים, העתק מרהיב של שונית ים סוף, עולם הכרישים שבו הולכים במנהרה שקופה, מתחם יצורי מעמקים, אקווה דום הכולל סרט של 360 מעלות על עולם הלווייתנים, וכן פעילויות מיוחדות כמו חידונים נושאי פרסים, צלילה במתחם חתולי הים, שייט בספינה השקופה קורל 2000, האכלות בשעות קבועות של צבי ים וכרישים, ועוד.

בילויים ופנאי

לא תתקשו למצוא אטרקציות לילדים באילת מסוגים מגוונים בהתאם להעדפות האישיות. כך לדוגמא, מתחם טופ 94 השוכן בחלקה הצפוני של העיר מציע קיר טיפוס מרשים ושלל פעילויות ספורטיביות לצעירים בגופם וברוחם. מאידך, בקניון אייס מול מחכים לילדים סימולטורים ומשחקי וידיאו מהמתקדמים בישראל, החלקה על הקרח ושלל חנויות, וכמובן שניתן גם לסור אל החופים עם שנורקל ומסיכה – למשל אל חוף קצא"א שלאחרונה נפתח ובו שוניות יפהפיות, שמורת האלמוגים, ריף הדולפינים שבו ניתן לשחות קרוב לבעלי החיים המופלאים, לקחת את הילדים לצלילת היכרות עם מדריך באחד ממועדוני הצלילה, ועוד היד נטויה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here