קמטים? לא תודה! כך תבחרי קרם לקמטים שבאמת עובד

0
159
קרדיט לתמונה - Freepik

כולנו רוצות להראות יפות וצעירות, וקמטים בהחלט מפריעים לנו לזכות במראה הזה. למרבה המזל, השוק של ימנו מציע מגוון רחב של אמצעים להילחם בקמטים, ביניהם גם סוגים שונים של קרמים לקמטים. יחד עם זאת, לא כל קרם קמטים היושב על המדף באמת עושה את העבודה. אז כדי לסייע לך לבחור קרם נגד קמטים באמת יעיל, לפנייך סקירה של רכיבים אפקטיביים שכדאי לחפש בקרם שאת מבקשת לקנות.

רטינול – הרכיב שעושה את ההבדל

בין שלל הרכיבים המפורסמים כמעלימי קמטים שיש בשוק, הרכיב שבתוך קרם קמטים שבאמת עושה את ההבדל הינו הרטינול. מדובר בנגזרת של ויטמין איי, הגורם לייצור מוגבר של קולגן בעור. הקולגן הינו חלבון הקיים בגופנו ששומר על מוצקות העור ועל גמישותו. אי לכך, על ידי מריחת קרם שיש בו רטינול הוא מעודד את הגוף לייצר הרבה יותר קולגן וכך מעניק לעור נפח שמוביל להפחתת קמטוטים וקמטים בעור.

גם פפטידים מעודדים ייצור קולגן

עוד רכיבים שיש בקרמים לקמטים המעודד ייצור של קולגן הינם הפפטידים. מדובר בשרשראות של חומצות אמינו זעירות ביותר, הגורמות לייצור מוגבר של קולגן בגוף ושתורמות לגמישות העור. כמו כן, פפטידים מסייעים בשיפור גוון של העור ומסייעים בהחלקה והפחתה של קמטים.

חומצה היאלורונית- רכיב טבעי שמעניק לעור לחות

עוד רכיב המסייע בהפחת קמטים בעור הינו החומצה ההיאלורונית. מדובר ברכיב טבעי שמושך ושומר מים וכך שומר על לחות העור. עם הגיל עור הגוף מאבד עוד ועוד מהלחות שלו, מה שגורם להיווצרות של קמטוטים ושל קמטים. אי לכך, קרם קמטים המכיל חומצה היאלורונית מסייע בשמירה על לחות העור, מעניק לעור עוד נפח וכך מפחית היווצרות של קמטים ומטשטש קמטים קיימים.

עוד כמה רכיבים שכדאי להכיר

מלבד מה שכבר הוזכר ישנם בשוק עוד רכיבים טבעיים בקרמים המסייעים בהעלמת קמטים, הכוללים למשל:

  • ויטמין C ו- E – ויטמינים שהינם נוגדי חמצון המגנים על העור כנגד רדיקלים חופשיים שמאיצים הליכי הזדקנות. בנוסף, ויטמין סי מסייע בהבהרת העור ומעלים סימני פיגמנטציה.
  • Gentian Indian- רכיב צמחי שנעשה בו שימוש באיורוודה, שיש לו מולקולות ייחודיות המעבות את שכבת האפידרמיס, משפרות את נפח העור ומונעות את היסדקותו.
  • תמצית של זרעי סומסום- רכיב צמחי המגביר לחות ונפח של העור ומגן עליו מפני נזקים סביבתיים, מה שמסייע בהאטת הליכי הזדקנות של העור.
  • חמאת שיאה- חמאה שמופקת מאגוז אפריקאי התורמת להרגעת עור מגורה ומעניקה לעור לחות וגמישות, וכך מסייעת במניעת התפתחות של קמטים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here