מתנות ליולדת – איך בוחרים?

0
2486
מתנות ליולדת - איך בוחרים?

חברתך הטובה בדיוק ילדה ואת שוברת את הראש מה לקנות לה? ישנם מגוון אפשרויות של מתנות ליולדת ואין צורך להתחבט יותר מידי בדילמות. החל ממוצרים שימושיים עבורה ועבור התינוק החדש ועד למוצרי טיפוח שיעזרו לה להרגיש שוב אישה מושכת.

אחרי שהקדשתם מחשבה רצינית מאחורי השאלה אילו מתנות ליולדת הן הכי מתאימות, איכשהו בסופו של דבר במקום לקנות מתנה לאם עצמה רוב הסיכויים הם שתמצאו את עצמכם קונים מתנה לתינוק. חברים, זה לא אותו הדבר! התינוק אמנם יצא כרגע מגופה של האם, אבל זה עדיין לא הופך מתנה בדמות של בובת דובי פרוותית למתנה המיועדת לאם וגם את הערכת תינוקות המקסימה שקניתם כדאי שתשמרו לברית או לבריתה, כי כעת צריך להתרכז ביולדת ובה בלבד.

מתנות ליולדת לא חייבות להיות גרנדיוזיות, הכול כמובן תלוי באישיותה של היולדת ורבות מהן יסתפקו בזר פרחים גדול או שוקולדים. כמובן שניתן גם לפנק בקרמים וערכת טיפוח, לתת לה לחזור להרגיש מושכת בדיוק כמו פעם, או אפילו לקנות לה פיג'מה או חלוק רחצה נעים.

אופציה לא פחות טובה של מתנות ליולדת היא קניית ארוחת ערב זוגית ורומנטית לה ולבעלה. אחרי הכול, עוד מעט לא יהיה להם הרבה זמן איכות זוגי.

אפשר גם לרכוש עבורה יום ספא מפנק, כי גם לה מגיע ואחרי הכול היא בדיוק סיימה לסחוב גוף אנושי נוסף בתוך הבטן במשך כמעט שנה. אז נכון שרוב הסיכויים שהאם הטרייה לא תרצה תעזוב את התינוק ולו רק לחצי יום, אבל שווה לשכנע אותה. הרי בשביל מה יש בעל?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here