מהו טיפול הפנים הנכון לעור שלי?

0
1416
קרדיט FREEPIK

מבקשות לשפר את מצב העור שלכן ואינכן יודעות כיצד? עבור טיפול פנים בחברת הקוסמטיקה המובילה דרמלוג'יקה מציעים פתרונות איכותיים עם מבחר איכותי של תכשירי קוסמטיקה מתקדמים ואפקטיביים. יחד עם זאת לכל עור פנים יש צורך בטיפול המתאים לו. 

אבחונים מקצועיים של עור הפנים

חשוב להבין כי לכל עור פנים יש צרכים מיוחדים משלו. בכדי לסייע לכן להבין צרכים אלו בחברת דרמלוג'יקה מציעים אבחונים מקצועיים מבוססים על מיפוי פנים. מדובר בשיטה מדויקת ומהפכנית המאפשרת לזהות את צרכיו המיוחדים של עור הפנים. בשיטה זו קוסמטיקאית מקצועית תסייע לכם בבחירה נכונה של תכשירים וטיפולים קוסמטיים באופן שיתמוך בשמירת עור פנים בריא. בנוסף, בעמדות סקין בר של דרמלוג'יקה מציעים לכם התנסות אקטיבית בתכשירי החברה שהומלצו בהליך מיפוי הפנים, עם התנסות בתכשירים השונים טרם רכישתם כדוגמת סרום לפנים עם חומצה היאלורונית, קרם לחות להבהרה, תכשיר פילינג לניקוי עור הפנים ועוד.

זיהוי סוג העור שלכם 

בבחירת טיפול פניםיש קודם כל לאבחן את סוג העור, שמקובל לחלק אותו לסוגים שונים, כאשר לכל סוג של עור יותאם טיפול אחר. האבחון בוחן את מצב העור על פי מספר קריטריונים, לרבות גוון העור, באם העור מתוח או רפוי, בגוון מט או מבריק, עור חלק בפנים, מקומט או עם כתמים כהים, וכן בחינת מצב נקבוביות העור והאם הן פתוחות, בולטות, יבשות או שיוצאת מהן הפרשה, ובאם יש על העור פצעונים ואם עור הפנים מתקלף או מגרד. כמו כן חשוב לדעת כי העור שלנו כל הזמן משנה את מאפייניו בין אם מחמת הגיל, שינויים הורמונאליים, מצב בריאותי, הריון ולידה, שינויי סביבת מגורים, תזונה ואורח חיים ועוד.

טיפול נכון לעור הפנים

לכל סוג של עור פנים יש צורך בטיפול מתאים למאפייניו, עם שיגרת טיפול קבועה ברמה יומית ושבועית, המבוססת על תכשירים נכונים לסוג העור. שגרה זו תוביל לקבלת עור מאוזן מבחינת מים ושמנים, מלא חיוניות ובריא. בין היתר שגרת טיפול בעור הפנים יכולה לכלול שימוש שוטף ויומיומי במסירי איפור לעור הפנים והעיניים, ניקוי העור עם מי פנים, מריחת קרם לחות ליום ולילה, שימוש בסרומים, קרמים לאזור העיניים ומריחת תכשיר מקדם הגנה בעת חשיפה לשמש. לשגרה יומית זו כדאי להוסיף טיפולים המבוצעים במרווחים יותר גדולים, למשל של פעם או פעמיים בשבוע. הטיפולים כוללים למשל יישום של מסכות לחות, טיפולי פילינג לניקוי עמוק של העור וכדומה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here