הסכמי גירושין – איפה עדיף בבית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה?

0
2588
הסכמי גירושין – איפה עדיף בבית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה?
מקור pixabay

בעבר הייתה סטיגמה על מי שמתגרש ומעטים האנשים אשר העזו לעשות את הצעד הזה עקב חשש ממה שיחשבו או יגידו עלי בחברה. כיום המצב השתנה לא לחלוטין אך במידה ניכרת כך שאפשר לראות כי יש הרבה מאוד זוגות אשר מתגרשים. הסכמי גירושין הפכו להיות עניין שבשגרה ואין ספק כי הם משפיעים מאוד על אנשים רבים. אחת השאלות המורכבות ביותר היא היכן כדאי להתגרש האם לעשות זאת בבית דין רבני או בבית דין לענייני משפחה? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה מכיוון שלכל זוג ולכל אדם מתאים דבר אחר. יש אנשים אשר יהיה להם יתרון בבית דין לענייני משפחה ויש אנשים אשר עדיף יהיה להם להתחתן בבית דין רבני.

מה קורה פעמים רבות בגירושין?

היינו רוצים לחיות בעולם בו הכל מתנהל על מי מנוחות, בו אין ויכוחים, כעסים, מרמור ועצבים. אך מה לעשות שאנו חיים בעולם בו לאינטריגות יש מקום ולכעסים יש חלק מרכזי בחיינו. זה נכון בהרבה מאוד תחומים וזה נכון גם כאשר אנו מדברים על גירושים. אפשר לראות כי הסכמי גירושין רבים מסתיימים במלחמה טוטלית שבה כל צד מושך לכיוון הרצוי לו. אין ספק כי זה משפיע מאוד על ההליך וזהו משהו שכדאי להימנע ממנו מכיוון שבמלחמה אין מנצחים רק מפסידים. לכן נסו להימנע מכניסה למלחמה מיותרת לא משנה כמה אתם כועסים על בן או בת הזוג שלכם וכך תוכלו להתנהל בצורה הרבה יותר טובה.

כיצד ניתן להתגבר על הבעיה עם גירושין?

הסכמי גירושין לא חייבים להיות מלחמה בלתי פוסקת. פעמים רבות אפשר להתגבר על המלחמה הזאת עם בוחרים בדרך של קבלה והקשבה. על רקע זה אתם צריכים להבין כי בכדי להימנע ממלחמה אתם צריכים לפנות אל עורך דין אשר מתמתן ולא מחרר ריב. לעורך דין יש השפעה גדולה על מה שיהיה בריב ואין ספק כי הוא משפיע עליכם ועל הצד השני. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה עורך דין אתם בוחרים ומהי האסטרטגיה שהוא נוקט בה. כמובן שלאחר שאתם שוכרים עורך דין אתם יכולים להנחות אותו לנהוג במתינות אך בסופו של דבר גם לאופי של העורך דין יש השפעה עמוקה על השאלה האם הגירושים יהיו מלחמת עולם או לא.

האם כל עורך דין יכול לסייע לנו בענייני משפחה?

עליכם לדעת כי לא כל עורך דין יכול לטפל בנושא של הסכמי גירושין. למעשה רק עורך דין דיני משפחה אשר זו ההתמחות שלו יכול לטפל בהסכמים אלו. אין טעם לפנות אל עורך דין פלילי או עורך דין המתמחה בנזיקין אם אתם רוצים לקבל את הייצוג הטוב ביותר שיש. עליכם להבין ולהפנים כי בכל תחום משפטי יש התמחות וכי עורך דין המתמחה בבורסה למשל לא יכול לסייע לכם כהוא זה במשפט מנהלי. לכן אתם חייבים לבחור עורך דין המתמחה בדיני משפחה וזאת בכדי להבטיח כי הוא ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר שיש והמקצועית ביותר בכדי לשפר את מצבכם המשפטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here