בייביסטפס – מוזיקה לתינוקות וילדים

0
1452
בייביסטפס - מוזיקה לתינוקות וילדים
קרדיט freepik

כולנו מתרגשים כאשר הם עושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הגדול, או כשהם מחזיקים את הגיטרה הראשונה בחייהם בידיהם. תינוקות וילדים לומדים את העולם שבו הם נמצאים ומתפתחים בקצב שלהם. אנו כהורים מעוניינים להעניק להם את הטוב ביותר, כך שהם יוכלו להתקדם בעולם הגדול. אבל כל לימוד מתחיל בצעדים קטנים, בייבי סטפס. ויש אפילו גיטרות אשר מתאימות לילדים במיוחד. אז אם גם אתם רוצים לפתח את הילד ולפתוח בפניו אפשרויות שונות, כדאי לבדוק מה קורה בעולם המוזיקה, ובייחוד בעולם הגיטרות.

מפתחים אצלו את החוש המוזיקלי וקונים לו את הגיטרה הראשונה

אם אתם מבחינים בכך שלילד יש נטייה מוזיקלית, כדאי לקנות לו גיטרה וגם להירשם לכמה שיעורים פרטיים כדי להתחיל לפתח את החוש המוסיקלי. גיטרה קלאסית איכותית יכולה לשפר פלאים את יכולת הנגינה, אז כדאי לחשוב היטב לפני שאתם בוחרים את הגיטרה. כאשר עושים זאת, חשוב לוודא שהגיטרה נוחה לאחיזה, שכן הילד יצטרך להחזיק אותה במשך זמן רב. דבר שני, חשוב לרכוש גיטרה איכותית המפיקה צליל נעים. ניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לבחור את הגיטרה הנכונה.

כל הסיבות לקנות גיטרה לילד

לנגינה על כלי נגינה, וביניהם גם גיטרה, קיימים יתרונות משמעותיים רבים שכדאי להכיר מקרוב:

  1. שיפור החשיבה הקוגניטיבית.

נגינה על גיטרה משפרת את החשיבה הקוגניטיבית ומשפרת את הפעילות המוחית. מסיבו זו, כאשר הילד מתחיל לנגן בכלי נגינה כלשהו, רואים גם שיפור בהישגים הלימודיים שלו.

  1. שיפור הכישורים החברתיים.

ברגע שהילד לומד לנגן על כלי נגינה כמו גיטרה, הוא יכול לשפר את הכישורים החברתיים שלו במובנים רבים. למשל, הוא יוכל לנגן על גיטרה במסיבות ואירועים ולזכות בהערכה או להצטרף ללהקה.

  1. כלי נגינה מרגיע.

אם הילד אוהב את הגיטרה שבה הוא מנגן, הכלי מסוגל להרגיע אותו. הוא יוכל לנגן שיר או יצירה שהוא אוהב, לשקוע במוסיקה ולברוח מיום לא כל כך מוצלח שהיה לו.

  1. מגבירה את הביטחון העצמי.

הגיטרה יכולה להגביר את הביטחון העצמי בקרב הילד ולעודד אותו גם כשיש לו מצב רוח לא כל כך טוב. המוזיקה המרגיעה והמעודדת מסייעת לילד להירגע ומעניקה לו את השקט הנפשי שהוא זקוק לו.

  1. לומדים על משמעת וסבלנות.

נגינה על גיטרה דורשת התמדה, למידה וסבלנות. את הערכים האלה לומד הילד כשהוא מנגן בה, והוא יוכלו לממש אותם גם בהיבטים אחרים של החיים בלימודים או בהתמודדות מול החברה.

  1. מספקת הנאה שלמה.

והכי חשוב, בסופו של דבר אם הילד מתחבר לנגינה על גיטרה ואוהב אותה, זה עולם ומלואו. ברגע שלילד יש זיקה למוזיקה ולצליליה, ברגע שהוא לומד שירים חדשים על הגיטרה ומפיק מכך את מלוא ההנאה, זה ההישג הטוב ביותר שאפשר לבקש.

קונים את המתנות המושלמות לתינוקות

לצד הגיטרה המתאימה לילדים גדולים, יש גם שפע של מתנות לתינוקות העוסקות בעולם המוזיקה. אחת הדוגמאות למתנה כזו היא מוסיקה לתינוקות. זהו מובייל עם חיות בצבעים עדינים ומרגיעים. לצד זאת, ניתן להדליק את המובייל על מנת שהוא ישמיע מוזיקה עדינה של מוצרט. ואם אתם רוצים להמשיך הלאה ולגרום לילד להכיר את עולם הצלילים, אוניברסיטה לתינוק היא המתנה המקורית ביותר. אמנם לא מדובר ממש במוזיקה שמתנגנת, אך עדיין ישנם צלילים שונים שהתינוק כבר צריך להכיר. אוניברסיטה לתינוק כוללת משטח מרופד ומעליו תלויים מוביילים של בעלי חיים, הבובות השונות מפיקות צלילים שונים שהתינוק יוכל לגלות תוך כדי משחק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here