מהם היתרונות של רפידות הנקה רב פעמיות?

0
1475
קרדיט FREEPIK

בתקופת ההנקה נשים רבות סובלות מכאבים, בעיקר בשניות הראשונות של ההנקה ולאחר מכן הכאב חולף. יחד עם זאת ישנן נשים שאצלן המצב יותר מורכב שכן הכאבים הינם חזקים יותר וממשיכים למעשה לאורך כל זמן ההנקה. בדרך כלל הסיבה לתופעה זו היא סדקים, חתכים ופצעים בפטמות שנוצרים בגלל גורמים שונים הקשורים למנח תינוק, היבטים פיזיולוגיים שלו ועוד.  

עקב חוסר הנוחות והכאבים שמשפיעים מאוד על חוויית ההנקה, גם של האם וגם של התינוק, נשים רבות שוקלות להפסיק להניק ולוותר על היתרונות הרבים של ההנקה. בדיוק כאן נכנסות לתמונה רפידות הנקה רב פעמיות שמאפשרות להקל על הכאבים, להוביל את הגוף לריפוי וליהנות מחוויה יותר נעימה ונוחה מבלי לוותר על יתרונות ההנקה.

מה זה רפידות הנקה רב פעמיות

יש בשוק מספר סוגים של רפידות הנקה רב פעמיות וכולן עובדות על אותו עיקרון. למען הדוגמה נביא את רפידות הנקה של חברת מלניקה השוודית, המשווקות בישראל תחת המותג "מניקל". אלו הן רפידות שנחשבות לאיכותיות מאוד, היפו אלרגניות ומאושרות לשימוש קליני, עדינות, גמישות ודקות שאינן מכילות חומרים פעילים המזיקים לתינוק ולאם. כאמור, מדובר ברפידות רב פעמיות, כלומר שאפשר לעשות בהן שימוש לתקופה ממושכת לאורך ההנקה תוך שהן מקטינות כאבים ונותנות לעור הפטמות הגנה ומייצרות תנאים טובים לריפוי שלהן במידה כבר קיימים חתכים ופצעים.

ברפידות האלו קיימת שכבת פטנט ייחודית שעשויה מסיליקון רפואי היפו אלרגני שאינו גורם בכלל לתגובות אלרגיות או לגירויים. הן אוטמות את הקצוות של חתכים וסדקים בפטמות ותורמות להאצה של תהליכי ריפוי טבעיים בגוף, ובתוך כך מאוד נוחות לשימוש וקל להתאים אותן מחדש. רפידות אלו גם לא משאירות על העור שאריות כאשר מסירים אותן ואינן מכאיבות בזמן ההסרה. 

נוחות השימוש של רפידות רב פעמיות הינה חשובה במיוחד, שכן האם עשויה להידרש להניק את תינוקה מספר פעמים ביום. כאשר משתמשים ברפידות של מניקל מסירים בקלות את כיסוי המגן המצוי בצד האחורי שלהן, לאחר מכן מניחים את הרפידה על עור יבש כשהצד עם הסיליקון הדביק נמצא על גבי הפטמה. אפשר להשתמש בכל אחת מהרפידות הרב פעמיות האלה לתקופה של עד שבעה ימים או עד שהן ספוגות, ואם קיימות הפרשות חלב מרובות ניתן להניח מעל הרפידה הטיפולית גם רפידה רגילה לספיגה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here