בחירת בעלי מקצוע בתחום משאבות המים

0
916
בחירת בעלי מקצוע בתחום משאבות המים
קרדיט לתמונה: שאווטרסטוק

עולם בעלי המקצוע הוא עולם ומלואו. ישנו מבחר עצום של בעלי מקצוע לכל תחום והבחירה ביניהם עלולה להיות מבלבלת. עם זאת ישנם תחומים שבהם לא כדאי לנו להקל ראש ובמיוחד בתחום משאבות המים והביוב. משום שמים הם מצרך כל כך חשוב בחיינו, לא רק לשמירה על חיינו אלא גם לאיכות החיים חשוב לבחור בעלי מקצוע מוסמכים ואמינים שיטפלו בכל נושא המים בבניין המגורים או העסקים שלנו, ובפרט בתחום משאבות המים. 

בחירת בעל מקצוע היא תמיד דבר מורכב והבחירה הולכת ונעשית מורכבת יותר כאשר מדובר על תחזוקה של ציוד רגיש כמו חדר משאבות בבניין רב קומות או תחזוקת משאבות הביוב. חשוב להבין שחדרי משאבות בבניינים- בין אם בניין פרטי ובמיוחד אם מדובר על בניין תעשייה ומסחר, היא חיונית להמשך התפקוד של כל מערך המים. תקלה במשאבות עלולה להוביל לסתימות וריח רע מהצנרת, מה שעלול להסתיים בתקלות מורכבות, סתימות חוזרות ונשנות עד הצורך להחליף את כל הצנרת.

מקצועיות כערך עליון

מהטעם הזה בשלב הראשון חשוב לבחור חברה מקצועית שתתאים לכם את המשאבה המתאימה הן למים והן לביוב. משאבת מים טובה תוכל לעבוד שנים ארוכות עם תחזוקה נכונה ותבטיח לחץ מים מאוזן בכל קומות הבניין והימנעות מפיצוצים וסתימות בצנרת. מנגד משאבת ביוב טובה תבטיח העברה סדירה ורציפה של נוזלי הביוב אל הביוב המרכזי וגם היא תמנע סתימות וריחות לא נעימים.

התאמת משאבות

קבוצת דודי משאבות מים מעניקה שירותי התאמה ותחזוקה של משאבות מים וביוב. צוות העבודה המסורים מומחים בהתאמת המשאבות הנכונות לכל סוג שימוש, היקף וייעוד והם ישמחו להעניק לכם הדרכה לגבי תחזוקה נכונה. במקרה של תקלה במשאבות, לחץ מים לא מאוזן וסתימות חזרות ונשנות צוותי העבודה יבצעו בדיקה מקצועית של המשאבות ובהתאם לממצאים ימליצו לכם מה לעשות.

שיפוץ משאבות \ אתם מוזמנים לבקר באתר: https://dudiwaterservice.co.il/

לא תמיד הכרחי להחליף משאבה תקולה. לעתים קרובות ניתן לבצע שיפוץ משאבה ואז לקבל תוצאה מושלמת שתחזיק מעמד שנים ארוכות בתנאי שתקפידו על תחזוקה נכונה. צוותי העבודה של קבוצת דודי משאבות מים מתמחים בשיפוץ משאבות ביוב ומים והם ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי כיצד לפעול במקרה של תקלה באחת המשאבות.

עבודה לפי התקן

התקן הישראלי קבע כיצד יש לנהוג בחדרי המשאבות, מאגרי מים ועוד ציוד דומה. בקבוצת דודי משאבות פועלים בהתאם לתקן הישראלי ומעניקים לכם ליווי מקצועי בדרך לכניסה לדירה החדשה, שיפוץ מסיבי של הבניין או בכל תרחיש אחר שבו החלפתם צנרת. 

משאבות ביוב גם הן נכנסות תחת תחום האחריות של הקבוצה עם זמינות גבוהה ביותר לעבודה עם ביובית וכמובן בדיקה של משאבות הביוב כדי לוודא שתקלות לא יחזרו על עצמן. מדובר על שירות מקצועי ואמין שמאפשר איכות חיים, ניקיון מרבי וכמובן בריאות עם מים צלולים ונקיים. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here