מיצוק עור הפנים בגלי רדיו

0
141
מיצוק עור הפנים בגלי רדיו
קרדיט : freepik

כולנו רוצים להישאר צעירים לנצח ולהיות עם מראה עור מתוח, גמיש וחיוני, אך הזמן עושה את שלו וככל שהוא עובר כך העור מאבד את גמישותו ואת החיוניות שלו. הדבר נכון כמובן לעור בכל חלקי הגוף אך הבולט במיוחד בעור הפנים. בעבר הדרך להשגת תוצאות משמעותיות לקבלת עור מתוח ואלסטי היתה ניתוח. היום ישנן שיטות מתקדמות ולא פולשניות שמספקות תוצאות משמעותיות. שיטה מוכרת ומבוקשת היא מיצוק עור הפנים בגלי רדיו. שיטה זו טובה לא רק לאזור הפנים אלא למיצוק הבטן והמסת שומנים בה. הטיפול נעשה בצורה מדויקת וממוקדת ולכן חייב להתבצע ע"י קוסמטיקאית רפואית שיש לה הסמכה לטיפול בשיטה.

איך נעשה מיצוק עור הפנים בגלי רדיו?

מיצוק עור הפנים בטכניקת RF (גלי רדיו לפנים). בדומה לשיטות המבוססות על אנרגיות וגלים באורכים שונים כמו אולטרסאונד או לייזר, גם טיפול באמצעות גלי רדיו נעשה באמצעות מכשיר יעודי ממנו מוקרנים גלי רדיו באורכים שונים. גלי הרדיו מחממים את העור בצורה מבוקרת וגורמים לפציעות תת עוריות זעירות בשכבות העמוקות שלו.  אלה מעודדות ייצור של קולגן ואלסטין, אותם חלבונים שחשובים לחיוניות העור וגמישותו. כך, לאחר מספר טיפולים ישנו שיפור משמעותי במראה העור, גמישותו ומיצוקו. גלי רדיו הם שם כולל לגלים באורכים שונים ועוצמות שונות. לכל אחת שמגיעה לעשות מיצוק עור הפנים בגלי רדיו נבנית תוכנית טיפולים לאחר אבחון מצב העור. החלפת ידית המכשיר קובעת את עוצמת גלי הרדיו, אורכם והאופן בו הם פוגשים את העור.

מיצוק בגלי רדיו- רק אצל קוסמטיקאית מומחית בתחום

כמו טיפול בשיטות מתקדמות אחרות, גם מיצוק עור הפנים מחייב קודם כל מומחיות ומיומנות של הקוסמטיקאית. החלפת הידיות, קביעת עוצמת ואורך הגלים, כל אלה דורשים מיומנות, ידע וניסיון ויש להם השפעה רבה על הצלחת הטיפול. כדאי לבדוק מהו המכשור בו משתמשת הקוסמטיקאית. היום ישנם מכשירים יעודיים מתקדמים מאוד המאפשרים התאמת הטיפול לכל מטופלת (או מטופל כמובן) בהתאם לסוג העור, מצבו ולמטרות המרכזיות של הטיפול.

בקליניקת מרי את יקי קוסמטיקה רפואית מוצע טיפול פנים באמצעות גלי רדיו המביא תוך זמן קצר ומספר טיפולים למיצוק העור. הטיפול ניתן על סמך ידע וניסיון רב ולצד טיפולי פנים נוספים. מוזמנים ליצור קשר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here