מוצרים לאמא שבדרך שכל אחת חייבת להכיר

0
2387
מוצרים לאמא שבדרך שכל אחת חייבת להכיר

תחילת הריון

אם את בהריון את בטח מכירה את כמה מעצות ההריון הבסיסיות לגבי טיפול בעצמך ובתינוק: לא לעשן או לא להיות סביב אנשים שמעשנים, אל תשתי אלכוהול ותהיי כמה שיותר במנוחה. להלן טיפים נוספים להריון, החל מנטילת ויטמינים ועד מה לעשות עם הלידה, שיכולים לעזור להבטיח התפתחות טרום לידתית בטוחה ובריאה.

קחי ויטמינים לפני הלידה

אפילו כשאת עדיין מנסה להרות, כדאי להתחיל ליטול ויטמינים לפני הלידה. חוט העצב של התינוק שלך, שהופך למוח וחוט השדרה, מתפתח במהלך החודש הראשון להריון, ולכן חשוב שתקבל חומרים תזונתיים חיוניים – כמו חומצה פולית, סידן וברזל – כבר מההתחלה.

ויטמינים לפני הלידה זמינים ללא מרשם ברוב חנויות התרופות, או שתוכלו להשיג אותם במרשם רופא. אם נטילתם גורמת לכם להרגיש ישנונית, נסי לקחת אותם בלילה או עם חטיף קל. לעיסת מסטיק או למצוץ ממתקים קשים אשר יכולים לעזור לך להיות ערנית יותר.

ספורט

שמירה על פעילות חשובה לבריאותך הכללית והיא יכולה לעזור לך להפחית מתח, לשלוט במשקל שלך, לשפר את זרימת הדם, לשפר את מצב הרוח שלך ולישון טוב יותר. השתתפי בשיעור תרגילי הריון לפחות 15-20 דקות בכל יום בקצב מתון, באזורים קרירים ומוצלים או בתוך הבית על מנת למנוע התחממות יתר.

פילאטיס, יוגה, שחייה והליכה הן גם פעילויות נהדרות עבור מרבית הנשים ההרות, אך הקפידי לבדוק קודם עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל תוכנית אימונים. מכוונים למשך 30 דקות של פעילות גופנית ברוב ימות השבוע. תקשיבי לגופך, אל תגזימי.

כתבי תוכנית לידה

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת כתיבת תוכנית הלידה שלך:

את מי תרצי ליידך, כולל ילדים או אחים של התינוק.

סיטואציות שתרצי להימנע מהם מראש.

בגדים מיוחדים שתרצי ללבוש.

אם תרצי תרופות נגד כאבים, ואיזה סוג.

לחנך את עצמך

גם אם זה לא התינוק הראשון שלך, השתתפות בשיעור לידה תעזור לך להרגיש מוכנה יותר ללידה. לא רק שתהיה לך הזדמנות ללמוד יותר על לידה וטיפול בתינוקות, אלא שתוכלי לשאול שאלות ספציפיות ולהשמיע דאגות כלשהן.

עכשיו זה זמן טוב להבריח את ההיסטוריה הרפואית של משפחתך. שוחחי עם הרופא שלך על בעיות בהריונות בעבר ודווחי על כל מקרים משפחתיים של מומים מולדים.

שמן פרינאום (שמן שקדים) – מוצר מומלץ ביותר שכדאי לך להכיר

אם הגעת לשבוע הריון ה־34, זה הזמן להתחיל בעיסוי פרינאום כחלק מההכנה ללידה – לבד או בעזרת בן הזוג שלך. כחלק מההכנה ללידה. מערכת היחסים שלך ושל הפרינאום שלך אמורה להתחיל בהיכרות בסיסית. עד עכשיו אזור זה העניק לך בעיקר עונג מיני אבל, לקראת סוף ההריון הגיע הזמן להכין את האזור ללידה.

מחקרים שבוצעו עד כה הראו יתרון לנשים שעברו עיסוי פרינאום בהפחתת קרעים חמורים בדרגות 2 ו־3 ובהפחתת שיעור הלידות המכשירניות, בעיקר בלידות ראשונות.

ניתן להשיג מוצר זה באתר יוקאר פארם המתמחה במוצרי פארם תינוקות ומוצרים לאם.

מוצרים נוספים שאת חייבת להכיר מטפלים בסימני מתיחה!

במהלך הריון הגוף מצריך טיפול וטיפוח עדין, כדי להנות מכל רגע שהטבע העניק לך. שמן הריון, למניעת סימני מתיחה בהריון, עשוי ממרכיבים שמזינים את עורך במהלך ההריון.

שני החברות המובילות בתחום הם מאמי קר וולדה אשר משתמשות ברכיבים צמחיים ואורגנים.

לעוד מוצרים מעולים לחצי על הלינק העליון מוצרים לאם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here