הילד לכלך את הספה? איך כדאי לנקות?

0
1780
הילד לכלך את הספה? איך כדאי לנקות?
מקור freepik

כולם רוצים ספה בסלון. הסלון לא יהיה אף פעם מושלם ללא הספה. כי בסלון אנחנו רוצים ליהנות ולבלות, לנוח ולהתפרקד מידי פעם. אם לא יהיו לנו את התנאים לכך, אם לא תהיה ספה נוחה ומזמינה, במה יהיה שונה הסלון מכל חדר אחר בבית? אז כן. יש לנו ספה בסלון. אך האם זה מספיק? האם לאחר שכבר קנינו את הספה אנחנו יכולים לנוח על זרי דפנה? (או על הספה?…) כאן זה יהיה תלוי גם בסוג הספה שבחרנו, גם בהרגלי החיים שלנו וגם בהרכב המשפחתי. ונפרט.

  • סוג הספה – ישנם סוגים שונים של ספות ובעיקר של ריפודים שונים של הספות. סוג הריפוד קובע במידה רבה על רמת התחזוקה ועל צורת התחזוקה של הספה. אם נבחר ספה איכותית עם ריפוד פרקטי שאפשר לנקות אותו, כמו לדוגמא ריפוד עור, הרי שהספה תוכל להישמר הרבה יותר טוב והיא גם תיראה כמו חדשה לאחר הניקוי. מעבר לכך יש גם לצבע של הריפוד הרבה מה לומר על הנראות של הספה ועל התחזוקה שלה לאורך זמן. כי גם ספת עור, אם היא בהירה, הזמן יעשה בה שמות ולא כל כתם יצליח להיפרד ממנו. אם בוחרים ספה בגוונים כהים, היא תיראה טוב יותר. היא תהיה יפה ומרשימה ותוכיח את עצמה לאורך זמן.
  • הרגלי החיים – בכל בית הרגלי חיים שונים. יש בתים שם אוכלים רק במטבח. מנגד יש בתים שהסלון ובמיוחד הספה זה המקום הכי מזמין ושם יושבים ואוכלים. ברור שזה גורר כתמים, לכלוך שדבק בספה והרבה עבודה על מנת לתחזק את הספה. ברור כי בסלון כזה צריך לבחור ספה מתאימה שפשר יהיה לשלוט על הניקיון ועל המראה שלה.
  • ההרכב המשפחתי – להרכב המשפחתי יש הרבה מאוד מה לומר בדבר התחזוקה של הספה. אם יש ילדים בבית, הספה תהיה חשופה הרבה יותר ללכלוך. ילדים לא יודעים לשמור על עצמם, כשהם אוכלים ושותים נשפך, זולג, נשפך ואם זה קורה על הספה, ברור שזה יהיה יותר מורכב.

אם קונים ספה מתאימה לבית עם ילדים, יהיה יותר פשוט לשמור על הספה.

הספה התלכלכה. מה עושים?

אז מה עושים כאשר הספה מתלכלכת? מה עושים עם הכתמים העקשנים שנוצרים על הספה? כאן חשוב לשים לב ולרכוש חומרי ניקוי איכותיים לספות ושטיחים. בעזרת חומרי הניקוי הללו אפשר יהיה להשיג שליטה על הכתמים ועל הספה. מומלץ מאוד יחד עם הספה לרכוש גם חומרי ניקוי שבעזרתם אפשר יהיה לטפל בספה ולהסיר ממנה את הכתמים שייווצרו עליה בהמשך. כל כתם יהיה הרבה פחות מאיים אם יהיה חומר ניקוי מוכן על מדף חומרי הניקוי בבית.

אך ברור שזה חייב להיות חומר ניקוי איכותי שמתאים לניקוי ספות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here