כשהילדים מבינים את תוכן השיר הם רוקדים מכל הלב!

0
458
קרדיט לתמונות FREEPIK

אתם מתלבטים כיצד לחגוג יום הולדת לילדים שלכם? ברור לכם שהם כבר קצת יותר גדולים ואתם רוצים לשמח אותם עם מסיבה בלתי נשכחת שבה הם ירקדו עם הילדים? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. מה שכן, אם הילדים שלכם כבר קצת יותר גדולים, הם בוודאי רוקדים גם לצלילי שירים לועזיים. האם שמתם לב פעם איך הם רוקדים? והאם ראיתם בעצמכם שכאשר הם מבינים את תוכן השיר, הם רוקדים הרבה יותר בהנאה? זה לגמרי קורה ככה במציאות! למעשה, אם תחשבו על עצמכם, אתם תראו שגם אתם עושים זאת. כאשר אתם שומעים שיר בשפה שאתם לא מבינים, אולי אתם רוקדים, אך עם הרבה פחות התלהבות. לעומת זאת, כאשר אתם גם מבינים את המילים, אתם מתחברים לשיר בצורה אחרת לגמרי. זה בדיוק מה שקורה גם לילדים שלכם. לכן, אם תוכלו גם אתם לעשות מסיבת אוזניות ליום הולדת של הילדים שלכם ולדאוג שהם גם יבינו את התוכן של השירים, אין טוב מזה! 

איך ללמד את הילדים אנגלית כדי שהם יבינו כל שיר? 

אם הרעיון הוא להשמיע גם שירים באנגלית ביום ההולדת הקרוב, כדאי שהילדים יידעו אנגלית. יכול להיות שהם כבר לומדים בבית הספר אנגלית, אך האם זה מספיק? והאם זה מה שבאמת יגרום להם לדעת אנגלית ברמה טובה? כלל לא בטוח. אם ניקח צעד אחד אחורה וננסה להבין למה בכלל חשוב לדעת אנגלית, אנחנו נראה שהשירים הם רק חלק מהעניין. בפועל, ללמוד לדבר אנגלית זה אחר מהדברים הכי חשובים שיש. אין ויכוח על כך שהילדים של כולנו צריכים ללמוד שלל מיומנויות חשובות. הם צריכים לדעת לקרוא בעברית, לדעת מתמטיקה ועוד. יחד עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שהמתנה הגדולה ביותר שתתנו לילדים שלכם בחיים, זה לדעת אנגלית ברמה טובה. מעבר לכך שהם יוכלו ליהנות בכל מסיבת אוזניות ולהבין את מילות השירים, הם גם יוכלו לתקשר עם כל העולם. אתם בוודאי מכירים אנשים מבוגרים שהאנגלית שלהם לא מספיק טובה. האם עצרתם פעם לחשוב על כמה דברים הם וויתרו בחיים, רק כי הם לא יודעים אנגלית? אנשים שלא יודעים אנגלית מוותרים פעמים רבות על משרות מעניינות, על טיולים בעולם ובעיקר – על תקשורת עם אנשים. לכן, אם תוכלו למנוע זאת מהילדים שלכם וללמד אותם אנגלית, אל תוותרו על כך. 

לימוד אנגלית בדרך הכי מהנה שיש 

אתם תוהים איך נכון יהיה ללמד את הילדים שלכם אנגלית? בוודאי תשמחו לדעת שהיום זה פשוט יותר מאשר בעבר. היום לא צריך רק לשנן חוקי דקדוק, כי אפשר לעשות זאת גם בדרך אחרת. אתם יכולים, למשל, לחשוף אותם לכמה שיותר שירים שאתם בעצמכם אוהבים באנגלית. בצורה כזאת הם יוכלו להכיר עוד ועוד מילים, ועם הזמן הם גם יבינו את המשמעות. תוכלו להוריד להם אפליקציות שונות של לימוד אנגלית ותוכלו גם לדאוג שיהיו להם שיעורים פרטיים באנגלית. חשוב מאוד לוודא שהילדים לומדים בהנאה. מחקרים רבים מוכיחים שכאשר הילדים לומדים בהנאה, הם מגיעים לתוצאות הרבה יותר טובות. לכן, אם תוכלו להעניק את כל הטוב הזה לילדים שלכם וכך לפתוח להם כמה שיותר דלתות בחיים, למה לחשוב פעמיים? אנגלית זה הרבה מעבר לריקודים במסיבות, כי למעשה, זה כלי משמעותי שישפיע על חייהם בעתיד. לכן לא כדאי לדחות את התחלת הלימודים לעתיד, כי הילדים שלכם יכולים להתחיל ללמוד אנגלית בהנאה כבר ברגעים אלו ממש. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here