המדריך להכנת נגיסי עוף מוקפצים

0
58
קרדיט תמונה: FREEPIK

לארוחה קלילה וטעימה אין כמו נגיסי עוף מוקפצים, בייחוד כשבימינו לא צריך להתאמץ להכין את נגיסי העוף עצמם, בהיותם מוצעים על ידי עוף טוב בסדרת המוצרים "ישרל'ה"- החדשה והמלהיבה של החברה. סדרת המוצרים כוללת נגיסי עוף מושלמים להקפצה עם רוטב, המבוססים על נתחי עוף טריים ללא הורמונים או אנטיביוטיקה.

מבקשים להכין מנת נגיסי עוף מוקפצים? קבלו מתכון פשוט וטעים במיוחד.

מצרכים להכנת נגיסי עוף מוקפצים

להכנת נגיסי עוף מוקפצים תדרשו לחבילה של נגיסי עוף מסדרת ישרל'ה מחבת במשקל של 600 גרם. כמו כן יש להכין 2 כפות שמן קנולה, ולהוסיף את הירקות האהובים עליכם. למשל, ניתן לעשות שימוש בבצל בינוני חתוך לקוביות קטנות, פלפל אדום חתוך לקוביות קטנות, פלפל ירוק חתוך לקוביות קטנות, גזר חתוך לרצועות דקות, ו- 1/2 כוס ברוקולי חתוך לפרחים קטנים.

את הרוטב למוקפץ ניתן לבסס על 2 כפות רוטב טריאקי, כף מיץ לימון, 1/4 כוס מים, פלפל ומלח. לכך גם ניתן להוסיף אם רוצים 1/4 כוס אגוזי קשיו קצוצים.

הכנת נגיסי עוף מוקפצים

חממו את 2 כפות השמן במחבת גדולה או בווק על אש גבוהה. כשהמחבת חמה הוסיפו את נגיסי העוף והקפיצו אותם תוך כדי ערבוב עד שהם משחימים מכל הצדדים. לאחר מכן

הוציאו את נגיסי העוף מהמחבת והניחו בצד.

באותה מחבת, הקפיצו את הבצל, הפלפלים, הגזר והברוקולי תוך כדי ערבוב עד שהם מתרככים מעט. כעת החזירו את קוביות העוף למחבת וערבבו עם הירקות. עכשיו הוסיפו את רוטב הטריאקי, מיץ לימון ומים וערבבו היטב. המשיכו להקפיץ את המנה תוך כדי ערבוב עד שהרוטב מסמיך.

לאחר המסכת הרוטב תוכלו לפזר מעל  אגוזי קשיו קצוצים, וזהו, הגישו את המנה לצד אורז לבן או אטריות אורז.

עוד מגוון אפשרויות נוספות

בנוסף לאפשרות של הכנת ניגיסי עוף מקופצים עם כל סוג של ירקות שאתם אוהבים, תוכלו  מלבד רוטב טריאקי גם להכין את המנה עם כל סוג של רוטב מועדף עליכם. למשל תוכלו להכין נגיסים של עוף מוקפצים עם רוטב סויה, רוטב צ'ילי מתוק, או שילוב של רטבים אלו.

כמו כן, אם אתם מבקשים טעמים אסייתיים יותר מיוחדים תוכלו לבחור ברוטב יוזו מרענן וחמצמץ, רוטב סרירצ'ה חריף ומתובל או רוטב הויסין סמיך ומלא טעם.

מי שרוצה להכין רטבים יותר מורכבים לאו דווקא מהמזרח הרחוק, יוכל גם לבחור ברוטב על בסיס תרכיז רימונים, פטריות או רוטב על בסיס יין אדום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here