הדרך הכי נעימה שיש לעודד את הילדים לקרוא

0
76
קרדיט לתמונה: Freepik

הורים רבים נתקלים בדילמה הזאת: איך נעודד את הילדים לקרוא? אומנם המחשבים והטלפונים הניידים הביאו לחיינו הרבה יתרונות, אך הם השאירו את עולם הספרים הרחק מאחור. האומנם? או שאלי גם בעידן המודרני אנחנו יכולים למצוא דרך שתעזור לילדים לשפר את מיומנות הקריאה שלהם? האמת היא, שאם תעשו לילדים שלכם מנוי עבור עיתון לילדים, אתם תראו בעצמכם: אם הולכים להתאהב בעניין הזה, ובגדול! עיתון ילדים מאפשר לילדים לא רק לקרוא, אלא גם לעשות זאת בקצב שלהם. בהתאם ליכולות הקריאה שלהם ובעיקר, בהתאם לתחומי העניין שלהם. ילדים אוהבים לדעת שיש להם מנוי למשהו, ואם זה מנוי לעיתון שמיועד רק להם, מה טוב. לכן אין ספק שגם במקרה שלכם אתם תראו שזו בחירה נהדרת עם תוצאות טובות, מה שמסביר מדוע לא כדאי לחכות עם זה לשנה הבאה.

בחירת העיתון המתאים לילדים – מה כדאי לקחת בחשבון?

כאשר מדברים על בחירת עיתון ילדים, צריך לשים לב לכמה דברים. ראשית, סביר להניח שכאשר תעשו את החיפוש הראשוני, תתפלאו לגלות שיש כל כך הרבה עיתונים לילדים. שנית, חשוב מאוד לבדוק איזה תכנים יש בעיתון. אחרי הכול, אתם לא רק רוצים שהילדים שלכם יתחילו לקרוא באופן עצמאי, אלא בוודאי תרצו שהם גם ישכילו תוך כדי. לכן חשוב לחפש עיתון שיש בו נושאים מגוונים, מעניינים ומיוחדים. למשל, נושאים כמו מדע, יסודות של תרבות וכדומה. בצורה כזאת זה לא משנה במה הילד שלכם מתעניין, כי בכל מקרה הוא ימצא כתבות שהוא ירצה לקרוא. עיתון לילדים עם תחומים שונים וכתבות מגוונות זה כל מה שצריך כדי שהילד יהיה עסוק ולא יפסיק לקרוא.

עיתון עם המלצות של הורים אחרים

בבואכם לבחור עיתון ילדים ולעשות זאת כמה שיותר מהר, כדאי להיעזר גם בהמלצות. אם תוכלו להיעזר בהמלצות של הורים אחרים לגבי עיתון כזה או אחר, למה שלא תעשו זאת? כך הבחירה של העיתון המושלם לילדים שלכם תהיה עוד יותר מהירה, קלה ופשוטה. כדאי לבדוק, בין היתר, האם מדובר על עיתון לילדים שיש בו גם סיפורים בהמשכים. זה אלמנט מיוחד שיכול ליצור אצל הילדים גם תחושה של סקרנות והתמדה. הדבר האחרון שתרצו, בוודאי, זה לעשות לילדים מנוי לעיתון ולגלות שאחרי פעם או פעמיים הם מפסיקים לקרוא בו. לכן האפשרות של סיפורים בהמשכים בהחלט יכולה לבוא בחשבון. כך הילד קורא פרק אחד, מכיר את הדמויות בסיפור ורוצה כבר לדעת מה יקרה להן בעתיד. חלק מהעניין בשיפור מיומנות הקריאה, זה להתמיד. לכן רצוי מאוד לבחור עיתון שיאפשר לילדים שלכם להתמיד בצורה כמה שיותר נעימה וקלה. כל אלה לא משאירים מקום לספק, כך שאם אתם מחפשים עיתון טוב, כדאי שתכירו את עיתון עיניים. עיתון לילדים עיניים הינו עיתון ילדים בנושאי יסודות תרבות ומדע לילדים , אז למה שלא תעשו מנוי לעיתון הזה עוד היום? יכול להיות שבהתחלה תצטרכו להזכיר לילדים שלכם לעיין בעיתון, אך מהר מאוד הם יעשו זאת לבד, בלי שום תזכורת. עיתון עיניים כולל נושאים מרתקים ומעניינים כך שזה לא מפתיע שכל הילדים מתאהבים בו ונהנים לקראו בו את כל הכתבות והסיפורים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here