משחק מושלם לילדים

0
909
קרדיט: Pixabay

אז אם גם הילד\ה שלכם אוהבים לשחק בצעצועים מגניבים בית בובות פליימוביל זה המתנה המושלמת עבורם. בית הבובות מכיל בתוכו גבר ואישה כלי מטבח, כלב, בית מפואר, ועוד מספר כלים פשוט נפלאים שמדמים בית. הערכה מתאימה לגילאי 4+ והדמויות בה מאוד מציאותית ומאוד נוחות לתפעול ולמשחק, כך שבית הבובו עצמו מדמה את משחק המחשב האהוב Sims שכולנו גדלנו עליו. בית בובות פליימוביל נוח לנשיאה ואפשר לקחת אותו לכל מקום שכן גם מתלווה אליו ידית נוחה, בנוסף לכך המחיר שלו זול והוא יעלה באתר 129 ₪. אננס צעצועים היא חנות אותנטית למשחקי ילדים והיא הזולה ברשת לשלל המשחקים המוצעים בה, אברהם וינברג יעמוד לשירותכם בכל פניה בנושא והמוטו שלו הוא : "הלקוח יצא מרוצה ויהי מה".

 

שילוב בין יכולות מוטוריות להנאה צרופה

פליימוביל משטרה משלב בין היכולות המוטוריות של הילד שלכם לבין יצירתיות והנאה צרופה. המשחק יכול להיחשב כמשחק יחדני אך פה הטעות שלכם, הוא יכול להפוך בקלות למשחק תפקידים בין הדמויות השונות ונותן חווית משחק פשוט פנטסטית. המשחק מכיל בתוכו: עמדת משטרה, אסירים, שוטרים, כלי נשק, ועוד. המשחק מיועד לגילאי 4+. משחק הפליימוביל יכול להעניק לפתח אצל ילדכם יצירתיות מוגברת וזמן איכות עם עצמו או עם חבריו או אפילו איתכם בני משפחתו, בנוסף חווית המשחק יכולה להעניק לילד שלכם ערך חינוכי שכן הוא יהיה בתפקיד השוטר ויעצור את האנשים "הרעים".

 

פיתוח יכולת חמלה אצל ילדכם

פליימוביל בית חולים ידמה לילד שלכם איך זה להיות רופא ולטפל באנשים בידיים שלו, המשחק יכול לפתח אצל הילד יכולות חמלה, אהבה ורגשות נעימים. בנוסף המשחק יפתח אצל ילדכם יכולות יצירתיות מגוונות ומרשימות, ריכוז, וזמן איכות עם עצמו או עם כל אחד אחר, שכן משחקי הפליימוביל מיועדים גם למספר משתתפים. הריאליסטיות שיש בפליימוביל בית חולים היא פשוט מדהימה והיא מדמה מחלקה בבית חולים, כך שאם חלמתם שילדכם יהיה רופא, זאת יכולה להיות התחלה נפלאה. לפרטים נוספים פנו לאננס צעצועים, אפשר גם בוואטסאפ ואברהם וינברג המקסים יענה לשירותכם לכל דבר ועם אהבה גדולה. בטלפון: 054-8453218.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here