איך תבחרי את הסריג המושלם עבורך

0
106
קרדיט לתמונה: Freepik

החורף הגיע ואיתו הרצון להתחמם עם סריג נעים וטוב. אך קיימים כל כך הרבה סגנונות של סריגים שלפעמים קשה למצוא מביניהם את האחד הנכון. כדי למצוא את הסריג המושלם עבורכם צריך לקחת בחשבון מספר גורמים שונים, ובמדריך זה ננסה לתת לטוות לכם את הדרך!

הסגנון האישי

הצעד הראשון בבחירת סריגים לנשים הוא להבין מה הסגנון האישי שלכם. גם אם אתם מאלה שיכולים ללבוש כל דבר, עדיין יש פריטים שאתם כנראה נמשכים אליהם יותר. האם אתם אוהבים את הגזרות הקלאסיות והעל זמניות או שאתם נמשכים להדפסים צבעוניים מודרניים? האם ביומיום אתם נוהגים ללבוש בגדים צמודים או שאתם מעדיפים גזרות אוברסייז? ברגע שתבינו מה העדפות הסגנון האישי שלכם, תוכלו לצמצם את האפשרויות לסריגים אופציונאליים, כך שתהליך החיפוש שלכם יהיה הרבה יותר יעיל.

סוג הבד

סריגים יכולים להיות עשויים מבדים שונים, שכל אחד מהם מציע טקסטורה אחרת, רמת חמימות ונוחות שונה ועוד. חשבו על הצרכים שלכם מסוג הבד- האם אתם צריכים אחד עבה לימי החורף הקרירים או שאתם דווקא רוצים סריג אוורירי יותר? האם אתם רוצים שהסריג יהיה חלק או עם מרקם מסוים? בדקו סריגים אחרים שאתם אוהבים ומאיזה בד הם עשויים וחשבו האם אתם רוצים כאלה דומים או משהו אחר. סוג הבד ישפיע מאוד על הנראות הסופית ועל הנוחות שלכם.

גזרה של סריגים לנשים

הגזרה היא גם כן חשובה בעת בחירת סריג. היא יכולה להשפיע גם על המראה שלו וגם על האם הוא יחמיא לכם או לא. אפשר למצוא סריגים צמודים שידגישו את קווי המתאר שלכם, או כאלה משוחררים יותר שיציעו לכם נינוחות וסטייל. לכל אחד תחמיא גזרה מסוג אחר ואתם יכולים לבחון את זה.

צווארון ומחשוף

בנוסף לגזרה, סריגים יכולים להגיע עם צווארונים ומחשופים שונים, והם ישפיעו על האסתטיקה. יש את הצווארון העגול הרגיל שמגיע קרוב לצוואר, יש סריגי גולף, יש כאלה עם מחשוף וי ועוד. כל אחד מהם נראה קצת אחרת ויש לו יתרונות משלו. לדוגמה, צווארון גולף יכול לחמם אתכם, אבל צווארון וי יכול להקל עליכם מבחינת נוחות.

צבעים

פלטת הצבעים היא חשובה מאין כמוה. לכל אחד מאיתנו יש צבע אחר שיכול להחמיא לו, ואתם בטח יודעים שסריגים יכולים להגיע במגוון רחב של גוונים ודוגמאות. תוכלו למצוא סריגים בצבעים ניטרליים כמו שחור, אפור ולבן- ואלה תמיד יתאימו לכם ויוכלו להשתלב עם כל לבוש ולכל מאורע. אם אתם רוצים להשתדרג, חפשו סריגים בצבעים אחרים- לדוגמה אדום, כחול או אפילו צבעים נועזים יותר כמו צהוב וסגול. המפתח לבחירת הצבע הנכון לסריג היא בחינה של צבע העור שלכם והמלתחה הקיימת. כך תוכלו לראות מה מתאים לכם ועל מה כדאי לוותר.

איכות

כשאתם משקיעים בסריג, אתם בטח רוצים שהוא יישאר עמכם להרבה זמן. לכן בבחירה של סריג יש לשים לב לאיכות שלו. את זה אפשר לבחון עם סוג הבד, סוג התפרים, הרכות של הסריג והעובי. סריגים איכותיים לא רק יחזיקו מעמד זמן רב יותר, אלא הם גם יוכלו לשמור על צורתם המקורית ועל המרקם שלהם לתקופה ארוכה יותר.

לסיכום

סריגים מגיעים בסגנונות שונים, ולכל אחד יש אחד שיתאים לו יותר. כדי לבחור את הסריג המושלם כדאי לקחת בחשבון מספר גורמים שונים. כך תוכלו למצוא את האחד שלא תרצו להוריד מכם כל החורף!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here