רעיונות לעוגת יום הולדת לילד

0
1291
רעיונות לעוגת יום הולדת לילד
קרדיט לתמונה: shutterstock

הילד המתוק שלך חוגג שוב את יום השנה להיווסדו, ואת רוצה לשמח אותו בעוגה טעימה ומרשימה שהוא יאהב. ישנם רעיונות רבים לעוגות יום הולדת לילדים, נשמח להציע כאן כמה מהם.

עוגת הסמאש קייק

עוגת הסמאש קייק הפכה לשם נרדף ליום הולדת שנה. בסיס עוגת הסמאש קייק עשוי לרב כטורט פשוט, אך עיקר העוגה הן כמויות הקצפת העוטפות אותה. את העוגה מכסים בשכבות רבות של קצפת, ומושיבים את הילד לידה כשהוא בחיתול בלבד – ונותנים לו לתת בראש. התינוק בוחש בקצפת, טועם ומתלקק ובעיקר מתלכלך – ואת האושר שלו ניתן להרגיש בידיים. את הארוע מלווה לרב צלם או צלמת שמתמחים בצילומי סמאש קייק, אבל גם את יכולה להנציח את האירוע במצלמה הביתית ולהנות ממזכרת מתוקה במיוחד.

עוגות בצק סוכר

עוגות בצק הסוכר הן פופולאריות מאד, משום שניתן לעצב מהן הכל. כל רעיון או פנטזיה שעולים בראשך או בראשו של הילד, ניתן להגשים באמצעות בצק סוכר. באמצעות בצק הסוכר ניתן לעצב את הקישוטים מעל העוגה, לצפות בו את כל העוגה או לעצב איתו ממש את הצורה הבסיסית של העוגה. עם בצק סוכר אין באמת מגבלות – ואפשר להתפרע לגמרי. ניתן לעצב את בוב ספוג, בוב הבנאי או סתם כך איזה בוב שתיצרי לבד. מכוניות, כדורגל, דמויות דיסני, כל דבר אפשרי. ישנן קונדיטוריות בעלות מומחיות מיוחדת בבצק סוכר, ואת יכולה לנסות לעצב גם בעצמך אם יש לך ידיים טובות.

עוגה עם נייר או שקף אכיל

את העוגה הזו ניתן להכין בקלות יחסית, והיא אינה דורשת כישרון או השכלה קונדיטורית. פשוט מכינים טורט בתבנית עגולה או מרובעת, שולחים תמונה לפוטו הסמוך ומדפיסים על נייר אכיל. על הנייר אפשר להדפיס כל דבר – את התמונה של הילד, תמונה משפחתית או לבבות אוהבים. את הנייר מניחים מעל לעוגה, וניתן לקשט מסביב בשושני קצפת שיטשטשו את קו החיתוך של הנייר וגם יתנו לעוגה אפקט מרשים.

עוגה מדליקה מפוצצת בממתקים

גם העוגה הזו מבוססת על עוגת שוקולד פשוטה, אך התוצר הסופי הוא פינוק אמיתי לילד ולחברים. את העוגה הזו מצפים בגנאש שוקולד, ופשוט עורמים על גביה ממתקים ושוקולדים. תוכלו ללכת לחנות ממתקים סמוכה כדי לקבל רעיונות והשראות. תוכלו לשלב בה בונבוניירות, קוביות שוקולד, סוכריות צבעוניות, גליליות, וופלים, סוכריות ג'לי ואפילו בייגלה. ניתן לשטוח את העוגה על פני קומה אחת, או להכין בכמה רינגים בכמה גדלים כמה עוגות עגולות, להניח אחת על גבי השניה, לצפות את כולן בגנאש וליצור עוגת קומות מרהיבה. כל קומה תקבל את היחס שלה ואת העיצוב המרהיב שלה.

אל תשכחו להוסיף נרות מלמעלה, לתת לילד להביע משאלה ופשוט להסתער. תשכחו מכל הדיאטות, זה הזמן שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here