רחצה מהנה ובטוחה לתינוק – בחירת האמבטיה המתאימה

0
1838
רחצה מהנה ובטוחה לתינוק - בחירת האמבטיה המתאימה
מקור pixabay

אחת החוויות האינטימיות שחוות אימהות לתינוקות (האמת? גם אבות) היא קילוח של התינוק. האמבטיה היא זמן איכות נעים ומפנק. היא משלבת את המהנה עם המועיל. התינוק מתנקה, והאם מתמוגגת…

דרישה לאיכות ולבטיחות היא דרישה שלא ניתן להתפשר עליה בכלל וכשמדובר במוצרים לתינוק- בפרט וביתר שאת. עצם שהיית תינוק במים עלולה להוות פוטנציאל לסיכון לכם נדרשות דריכות וערנות מרביות.

אחד מסוגי האמבטיות השימושיים והאפקטיביים ביותר הוא- אמבטיית כיור לתינוק. השם של המוצר נובע ממיקומו. מדובר, אכן, באמבטיה קעורה שניתן להניח אותה בתוך כיור. היא מיוצרת מחומר עמדי בפני טחב ועובש. הוא אינו סופג ואינו סופח את המים, ומתייבש בקלות. קל לנגב אותו. הוא מתאים מבחינה ארגונומית למנח הטבעי של התינוק וכמובן מתאים למידתו. הוא דמוי ערסל, אף שהוא קשיח, ומעניק לתינוק תחושה כי הוא מונח בערסל. לפני השימוש בו ואחריו ניתן לקפל אותו בפשטות ובקלות. הוא נוח לאחסון וקל לנשיאה ומשום כך מתאים לנסיעות).

היות שלא ניתן לתכנן את מועד עשיית האמבטיה לתינוק ולא אחת נדרש לעשות לו אמבטיות אחדות  במשך היום, תמיד טוב ובטוח יותר שתימצא עוד אמבטיה אחת, ניידת,, לבד מזו הקבועה, הנייחת. אמבטיית כיור לתינוק יכולה להיות, לדוגמה, אצל סבא וסבתא שאין בביתם אמבטיה אחרת ובכך לאפשר גם להם ליהנות מהחוויה. אמבטיה נישאת זו עשויה להיות פתרון מצוין כאשר יוצאים מהבית לימים אחדים ואפילו בחוץ לארץ.

חשוב להקפיד במשך כל הרחיצה על מנח נוח של התינוק וכמובן להשגיח שראשו תמיד יהיה מעל המים. ההתאמה המרבית והמיטבית של אמבטיית כיור למידותיו של התינוק מקלה ומסייעת להורה המקלח.

אמבטיה מתאימה אולי אינה תנאי הכרחי לרחצה של התינוק אבל היא מאוד מקלה עליה מכל הבחינות. היא מאפשרת להפוך אותה לא רק למטלה, אחת מרבות, בסדר יום תובעני, אלא לפסק זמן מהנה וחווייתי.

היות שמדובר במוצר, אשר השימוש בו הוא לא רק על בסיס יומי אלא מוצר שעשוי להיות בשימוש פעמים אחדות ביום, מתבקש לרכוש את המוצר האיכותי והבטיחותי ביותר. כשמדובר במוצר כגון אמבטיית כיור לתינוק – מדובר גם על מוצר שנותן מענה אולטימטיבי למטרה שלשמה הוא נוצר.

כמו אמבטיית כיור לתינוק תוכלו לרכוש מוצרים רבים – בסיסיים וחיוניים- לתינוק ( ולאם!) בחברה, המשווקת ומספקת מבחר מוצרים שהיא הזכיינית הבלעדית שלהם, חברה שמוכרת ממיטב המוצרים של מיטב המותגים. כשאתם רוכשים מוצרים בחברה שמתמחה במוצרים לתינוק ולאם, אתם יכולים להיות בטוחים כי כל מוצר עשוי מחומר הגלם המשובח ביותר לייצור אותו מוצר ועומד בתנאי הסף הנדרשים ובתווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים.

בקיצור: התינוק שלכם הוא ה – בייבי של החברה… יוקה בייבי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here