פרסום בעיתון כלכלי – קצת היסטוריה

0
1776
פרסום בעיתון כלכלי – קצת היסטוריה
מקור pixabay

העיתונות העברית בארך ישראל התחילה להתפתח ולצמוח במקביל לצמיחה של הישוב היהודי. עם זאת, לאורך כל המאה העשרים ותחילת המאה הנוכחית, נטה כל עיתון לפרסם ידיעות וכתבות בכל נושא אפשרי. ההבדלים בין העיתונים השונים לא נגעו לנושאי הסיקור, אלא בעיקר לאוריינטציה הפוליטית. לפני כשני עשורים חל שינוי של ממש בתחום. במקום כמה וכמה עיתונים שכל אחד עסק בכל תחום אפשרי, התחילו להופיע בישראל עיתונים המוקדשים כל כולם לנושא מסוים. נכון להיום ניתן למצוא  בישראל עיתונים כלכליים, עיתונים המוקדשים לאופנה וללייף סטייל, טיפוח גוף, רכב, מחנאות, צבא, טכנולוגיה ועוד. בהתאם, גופים עסקיים המעוניינים לפרסם בעיתונות הכתובה מעדיפים פרסום בעיתון כלכלי או עיתון העוסק בתחום הספציפי שלהם, על פני פרסום בעיתון אקלקטי. זאת, למרות שעיתונים כאלה עדיין לא עברו מהעולם ופועלים במקביל לעיתונות המקצועית. מהם בעצם עיתונים מקצועיים המוקדשים לתחום ספציפי? אילו עיתונים כלכליים איכותיים קיימים במדינת ישראל? מהם היתרונות של פרסום מודעה בעיתון כלכלי? 

עיתונים כלכליים והיתרונות שלהם

כאמור, בשנים האחרונות התחילו העיתונים היומיים, השבועונים והירחונים להתמקד בנושאים ובתחומים ספציפיים. בתחום הכלכלי ניתן למצוא בישראל שלושה עיתונים עיקריים – כלכליסט, גלובס וכן העיתון דה מרקר. שלושת העיתונים הללו מציגים באופן עקבי רמה גבוהה מאד של כתבות עומק וכתבות ופרסומים אחרים במגוון רחב של נושאים בעלי אוריינטציה כלכלית. היתרון הגדול של עיתונים כלכליים טמון בעובדה שהם פונים לקהל יעד מובחן ובעל חוש ביקורתי מפותח. לפיכך, פרסום מודעה בעיתון כלכלי מעניקה יתרון משמעותי למפרסם הפונה לקהל קוראים מבין עניין, מבוסס ובעל מודעות גבוהה לתועלת הפוטנציאלית הטמונה במוצרים ושירותים פיננסיים ואחרים. 

מודעה בעיתון כלכלי והיתרונות שלה

כאמור, היתרון הגדול של עיתונות מקצועית בכלל ועיתונות כלכלית בפרט טמון בעובדה שקהל הקוראים של העיתונים הללו הוא בדרך כלל ברמה גבוהה, וכן בעל יכולת כלכלית מוכחת. פרסום מודעה בעיתון כלכלי פוגש, בדרך כלל, קהל קוראים מבוסס שגם אם יקפיד להימנע מבזבוזים מיותרים, הוא עשוי להחליט על רכישה של מוצר או שירות מסוים שראה בפרסומת, אם הוא יאמין וישוכנע שהרכישה החדשה משרתת את האינטרסים שלו. כל זאת בתנאי שהפרסומת עצמה מעוצבת כהלכה ומעבירה מסר קצר, איכותי וקולע באשר ליתרונות של המוצר או השירות שהיא מקדמת. אם יש לך עניין ורצון לקדם את העסק שלך צעד אחד קדימה, פרסום בעיתון כלכלי הוא הדרך הנכונה להתחיל. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך לאורך כל התהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here