הילדים משתגעים בבית? כך תעסיקו את הילדים, תיצרו זמן איכות איתם ותפתחו להם את החשיבה היצירתית

0
988
הילדים משתגעים בבית? כך תעסיקו את הילדים, תיצרו זמן איכות איתם ותפתחו להם את החשיבה היצירתית
קרדיט: Pixabay

תקופת הקורונה הכוללת סגרים, הגבלות, וחוסר מסגרת יציבה עבור הילדים, מביאה איתה לא מעט אתגרים. אתגר משמעותי עבור הורים רבים הוא עסקת הילדים בפעילויות ועשייה וכמובן, מענה לתחושת השעמום המרובה שחשים הילדים. לכן במיוחד עבור כל ההורים עובדי העצות, הכנו כתבה הכוללת טיפים והמלצות לקיום פעילויות משפחתיות, מגבשות ומעניוות, אשר מפתחות את היצירתיות של ילדכם, ומתאימות במיוחד לתקופה מאתגרת זו. 

פעילויות יצירה משפחתיות הינם זמן איכות משמעותי למען חיזוק הקשר עם ילדכם

קיום של פעילויות יצירה הינן דרך נפלא ואיכותית להעביר זמן עם ילדכם. אך מעבר לחיזוק הקשר בינכם לבין ילדכם פעילויות יצירה יכולות לפתח את המחשבה היצירתית של ילדכם, לחזק כישורים אישים (כגון ציור, פיסול, תפירה וכדומה) וכמובן לחזק את תחושת הביטחון העצמי, וכן להפיג עבורם את תחושת השעמום והעצבות (המתאפיינת אצל ילדים רבים בזמן תקופת הקורונה). להלן מדריך קצר של פעילויות יצירה מהנות ביותר שתוכלו ליצור יחד עם ילדכם בכייף והנה הרבה:

פיסול מהנה לילדים- רבים מההורים מוותרים על רכישה של חומרי פיסול כגון חימר, פימו, פלסטלינה ועוד חומרי יצירה לילדים, וזה בשל החשש כי לא יעשה בחומרי יצירה אלו שימוש מוצלח. התפיסה הרווחת כי על מנת להשתמש בחומרים אלו כפעילות משותפת של הורים וילדים היא כי על ההורים להיות בעלי כישרון פיסול מסוים, אך כמובן שאין הדבר נכון. היום ניתן ללמוד הכל באינטרנט בקלות ובמהירות. ישנם סרטוני הדרכה קצרים באינטרנט אשר מסבירים כיצד ניתן לפסל בקלות שלל אלמנטים המתאימים גם ליצירה ופיסול של ילדים. כך ניתן ללמוד איך לפסל ורדים בקלות, קאפקייק ועוד. המלצתנו היא להשתמש בחומר הגלם פימו- חומר פיסול צבעוני זה מתקשה לאחר חימום קצר בתנור, ובעזרתו ניתן לפסל מחזיקי מפתחות, חרוזים דמויות ועוד.

מחזור רהיטים ישנים באמצעות יצירה- אחד מפעילויות היצירה המהנות ביותר עבור ילדים והוריהם הוא מחזור רהיטים ישנים יחד באמצעות עבודות יצירה. כך למשל ניתן לקחת שולחן ישן בבית (העשוי מפלסטיק או ממתכת) ולהדביק יחד עם ילדכם אבני פסיפס יפים וצבעונים, ובכך ליצור שולחן פסיפס יפיפה למרפסת או חצר הבית.

איפה ניתן לרכוש פירטי יצירה מקצועיים ואיכותיים?

ארט דיפו- הבית של האמונות, הינה חנות יצירה המספקת מוצרי יצירה איכותיים ומקצועיים לילדים ולמבוגרים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר. https://www.artdepot.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here