איך להתמיד בפעילות גופנית

0
137
איך להתמיד בפעילות גופנית

המטרה:

להכניס את הפעילות הגופנית לסדר היום, בצורה כזו שתוכלי להתמיד בה לאורך זמן (כל החיים…)

  • קודם כל בדיקה עצמית. מה מתאים לך? חוג בקבוצה אינטימית? חדר כושר? חוגים בקבוצות גדולות? DVD בייתי? מאמן כושר אישי? מה שמתאים לאחת לא בהכרח מתאים לכל אחת. מצאי מה "עושה" לך את זה. אל תתעקשי על אימון בו את לא נהנית, סביר להניח שלא תוכלי להתמיד בו לאורך זמן.
  • מה המטרה שלך? האם את רוצה לחזק שרירים? לרדת במשקל? להירגע? בשביל שתגיעי לתוצאות הרצויות, צריך להתאים את האימון. לכן, התייעצי עם מדריך מוסמך לגבי אופי ותוכנית האימונים. כשתראי תוצאות להן את מצפה, יהיה לך יותר קל להתמיד.
  • התנסי בכמה שיותר שיעורים – יוגה, פילאטיס, ריקודי בטן, מדרגה, FITBALL וכו'. אולי תגלי תחום חדש שלא הכרת או שלא חשבת שתוכלי ליהנות ממנו, ופתאום זה יהיה כיף גדול. (כשכיף, קל להתמיד)
  • נסי מדריכים שונים. לפעמים האישיות של המדריך והאווירה בשיעור עושים את ההבדל.
  • מצאי חברה לאימון. תמיכה הדדית תמיד עוזרת, ההתעמלות בצוותא נעימה ולפעמים קל יותר להתחייב לחברה מאשר לעצמך.
  • הציבי לך יעדים. עם כל יעד שתכבשי פנקי את עצמך באיזה צ'ופר שקבעת מראש (קניית בגד או מסז' לדוגמא)
  • אל תסתכלי על המשקל כמדד היחיד לירידה במשקל! שימי לב לבגדים שמתרופפים, והקשיבי למחמאות (ותאמיני! )

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here