עיצוב מדויק לחדר הילדים שלכם

0
847
קרדיט: a-nagarim.co.il

כל הורה מכיר את הצורך בקניית שולחן וכסאות לילדים שלו שכן הדבר מבגר את ילדיו ונותן לילדים את התחושה שיש להם אזור ששמור להם ומיועד רק בשבילם כמו שהם אוהבים. האזור משמש את הילדים להרבה צרכים, מלאכול שם, לצייר שם, וסתם עוד פינת ישיבה חמודה שיש לילדים שלנו. נשים לב למספר דגשים לצורך רכישת שולחן וכסאות לילדים, דבר ראשון מה הם גילאי הילדים, לפי הגילאים נתאים את גודל השולחן ואת החוזק שלו ואת הצבעים של השולחן שיתאימו בדיוק, דבר שני איזה שולחן אנחנו רוצים עגול או מרובע?, ודבר שלישי סכום הכסף שאנחנו מוכנים להשקיע בעבור השולחן והשימוש שנעשה בו. באגדות ונגרים יש לכם מגוון רחב של סטים של שולחן וכסאות לילדים, ומגוון פריטים מכל הסוגים ליעוץ ולכל פנייה בנושא פנו אלינו.

 

ארגון בחדר הילדים הוא הכל

בשביל ליצור נוחיות בחדר וליצור אווירה קסומה בחדר אחד הרהיטים הכי חשובים הוא כוורת לחדר ילדים, הכוורת יוצרת סדר בחדר, יוצרת ארגון ויוצרת נוחיות רבה גם לילד וגם להורה, שכן כל הפריטים והמשחקים יהיו ניגשים לילד שלנו. כמו כן יש להחליט לאיזה צורך אנחנו רוצים את הכוורת למשחקים?, לנעלים?, או רב שימושית, בנוסף נבחר גם את הצבע של הספציפי של הכוורת ואת החומרים ממנו היא עשויה על פי דרישת הלקוח. לבסוף נוודא עם הלקוח את גודל הכוורת ואת גודל על החדר על מנת לוודא שאכן הכוורת מתאימה לחדר.

 

טאצ' קטן שעושה את ההבדל

מדפי עץ מעוצבים הם נישה מגניבה בכל חדר ילדים, הם מוסיפים אלגנטיות, חכמה, ורוגע בחדר אליו נכנס, הם משרים על הילד\ה שלנו אווירה קסומה ויוצרים שלווה בחדרו. מדפי העץ שלנו מעוצבים בשלל צבעים ושלל צורות ייחודיות שיתאימו לכל בקשה שלכם, בנוסף נמליץ לכם גם על סידור מיוחד של המדפים ונתאים עבורכם את החדר המושלם ביותר בשביל הילד שלכם, המדפים הם אמנם דבר קטן אך מאוד בולט בחדר ומאוד מאיר עיניים וקורן. לכל בקשה בנושא חדרי ילדים פנו אלינו ל-אגדות ונגרים ונמליץ עבורכם על הרהיטים המדויקים ביותר עבור הילדים שלכם ובשבילכם לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 072-3317412.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here