למה משתלם לשלוח את הילדים למרכז סאמר סקול בחו"ל?

0
565
למה משתלם לשלוח את הילדים למרכז סאמר סקול בחו
קרדיט על התמונה CANVA

רוצים לשדרג את רמת האנגלית של ילדכם? אחת הדרכים לעשות זאת היא לשלוח אותם ללימודי סאמר סקול- כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה חשוב לדעת בבחירת סאמר סקול?

אחת הדרכים לשפר את השליטה של ילדיכם בשפה האנגלית היא באמצעות לימודים במסגרת איכותית אשר תקנה להם מגוון רחב של אפשרויות.

במידה ואתם רוצים לשדרג את רמת האנגלית של ילדכם, הרי יש דרך אחת לעשות זאת- לימודי סאמר סקול. מדובר על לימודים איכותיים ביותר המתקיימים ברמה האנגלית ומאפשרים לילדים שלכם לשפר את רמת האנגלית שלה. 

רגע לפני ההרשמה, ישנם מספר פרמטרים שחשוב לדעת:

הקפידו להיזהר מחיקויים: חשוב ביותר להיזהר מחיקויים- היום קיימות חברות רבות המציעות לימודים במסגרת הנ"ל וחשוב לבחור את המקום האיכותי ביותר. חשוב ביותר להיזהר מפני חיקויים על מנת להגיע למקום הטוב ביותר, כזה שיעניק לילדים שלכם חוויה בלתי נשכחת.

וותק: חשוב ביותר לבחור את המקום הוותיק ביותר, זה אשר ניתן להבטיח כי החוויה תהיה משמעותית ביותר.

 המלצות: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחון המלצות שונות. ישנן חברות המחליפות כל שנה רכזים ולכן חשוב ביותר לבחון המלצות מטעם הורים אחרים על מנת לבחון את ההיצע טרם קבלת ההחלטה.

תמונות: כדאי לבקש תמונות של המקום על מנת לראות כיצד המקום נראה.

בדיקת המקום באינטרנט: חשוב ביותר לבחון את ההיצע ולבחון את המקום באינטרנט. 

מסגרת תקציב: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחון את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם. כדאי לדעת כי מדובר על עניין לא זול במיוחד, אבל חשוב לא להתפשר אלא להעניק את הטוב ביותר לילדים שלכם. 

יעדים: בחנו מה חשוב לכם- האם חשוב לכם שהילדים ייהנו במסגרת השהייה בקמפוס או רק יפגינו שליטה בשפה האנגלית?

בדקו את הרזומה של המדריכים – האם הם מנוסים?

רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב ביותר לבחון את ההיצע לגבי המדריכים- האם מדובר על מדריכים מנוסים? האם מדובר על מדריכים שיש להם ניסיון רב בתחום. מאידך אם המדריכים חסרי ניסיון, הרי הדבר עשוי להשפיע על ההחלטה להירשם למקום כזה או אחר. היות ומדובר על לימודים בחו"ל, חשוב ביותר לוודא כי הלימודים יתקיימו ברמה המקצועית ביותר

מה מחכה לילדים במסגרת סאמר סקול באנגליה?

אין ספק כי לימודי אנגלית באנגליה מהווה אבן דרך חשובה ביותר במציאות של הילדים שלכם. אין ספק כי החשיפה לשפה האנגלית, חשיפה לתושבים וחיי התרבות באנגליה יסייעו רבות לשיפור האנגלית של ילדיכם ולכן חשוב ביותר לדעת מה מחכה להם במסגרת הלימודים באנגליה, זאת על מנת להיות עם היד על הדופק בכל רגע נתון ולדעת בדיוק מה הם ילמדו בכל יום ומה מחכה להם מבחינת חוויות אחרות.

החלטתם לרשום את הילדים למסגרת לימודי סאמר סקול באנגליה? דעו כי מחכה להם דרך מרתקת ומעניינת במיוחד. במסגרת הלימודים באנגליה הילדים יבקרו במגוון רחב של מקומות כמו למשל:

תיאטראות בלונדון: במסגרת הביקור בלונדון, הילדים יבקרו בתיאטראות בלונדון ויצפו בהצגה באנגלית.

לונה פארק: במסגרת הלימודים, הילדים יבקרו בלונה פארק מרהיב ביותר.

ספורט ובריכה בקמפוס: נוסף על כך, הילדים ייהנו משחייה בבריכה של הקמפוס.

מכאן, חשוב ביותר להגיע לפגישה אצל הנציגים השונים אשר יתארו לכם את החוויה הכללית על מנת שתהיה לכם הבנה מלאה לגבי תוכנית הלימודים. ככל שתקבלו יותר מידע על תוכנית הלימודים, הרי כך תהיה לכם האפשרות לדעת מהו המקום הטוב ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here