הריון לא רצוי? את לא לבד – הכירי את האגודה שמסייעת לנשים

0
1557
הריון לא רצוי? את לא לבד – הכירי את האגודה שמסייעת לנשים
מקור freepik

הריון לא רצוי מהווה סיטואציה לא פשוטה להתמודדות עבור כל אישה. כאשר אישה מגלה שהיא בהריון, אשר היא לא תכננה כלל להיכנס אליו, היא תוהה כיצד להמשיך הלאה ומה עליה לעשות. חשוב מאוד שכל אישה שתדע, שעל אף שלעיתים הפלה נראית כמו האופציה הטובה ביותר נכון לאותו רגע ולאותה הסיטואציה, כדאי מאוד לפנות לאגודת אפרת, על מנת לקבל הכוונה, ייעוץ ועצות אותנטיות ומותאמות למצבה של כל אישה, שיסייעו לה לקבל את ההחלטה הנכונה עבורה.

הקושי בהתמודדות עם הריון בלתי רצוי

לא מעט נשים אשר מגלות שהן בהריון בלתי רצוי, מוצאות את עצמן מתלבטות מאוד לגבי האופציות הרלוונטיות עבור המצב שלהן. בעוד שלא פעם הפלה היא האופציה הראשונה שעולה על הפרק במצבים מעין אלה, ישנן נשים שחשות כי על אף שמבחינת המציאות הן פשוט לא יכולות להמשיך את ההיריון, הן עדיין לא מסוגלות לבצע הפלה.

הפלה היא הפסקה של הריון. במהלך ההפלה חייו של העובר מופסקים והוא נפלט מהרחם. בעוד שבהפלה טבעית העובר נפלט מהרחם באופן טבעי וללא התערבות, בהליך הפלה מלאכותית, העובר נפלט מהרחם באופן יזום ובהתאם לבחירת האישה.

הריון לא רצוי יכול ליצור תחושות תסכול וחוסר אונים בקרב כל אישה. מעבר לעובדה שהתחלת ההיריון מלווה בהורמונים אשר יוצרים מעצימים את הרגשות של כל אישה, הבדידות אשר עלולה ללוות את האישה במקרה שכזה, הקושי שלה עם הסיטואציה אשר היא מצויה בה, אי היכולת שלה להגיע להחלטה באופן עצמאי והקושי שלה להתמודד עם ההשלכות של המצב בכל ההיבטים, מעיבים מאוד על האישה ולא פעם עלולים לפגוע בה מבחינה נפשית. על כן, האופציה הטובה ביותר עבור נשים שנכנסות להריון בלתי רצוי, היא לפנות לאגודת אפרת, לצורך מתן ייעוץ, הכוונה ועזרה. אגודת אפרת מסייעת לכל אישה באופן דיסקרטי וזאת בכדי לאפשר לאישה לשמור על כבודה ולהרגיש הכי בנוח שאפשר.

אגודת אפרת – לקבל את השקט הנפשי בחזרה 

אגודת אפרת היא אגודה למתן יעוץ וסיוע לנשים הרות במצוקה. היא נוסדה על ידי מר הרשל פיגנבויים ז"ל, ניצול שואה, אשר מטרתו הייתה לשקם את עם ישראל לאחר אסון השואה באמצעות עידוד ילודה. 

 האגודה במרכז את האישה, את רצונותיה והעדפותיה. האגודה מאמינה כי הבחירה וההחלטה אם לבצע הפלה או ללדת במקרה של הריון בלתי רצוי, היא רק בידי האישה. חשוב לזכור שהפלה היא  הליך רפואי שיש לו השלכות פסיכולוגיות ועל כן, האגודה מעניקה לכל אישה העומדת במצב של הריון בלתי רצוי ושוקלת לבצע הפלה, את כל המידע אודות סוגי ההפלות הקיימות, ההשלכות של ביצוע הפלה, האופן שבו תהליך ההפלה מתבצע, אלטרנטיבות נוספות שיש במקרה של הריון בלתי רצוי במקרה של הפלה ועוד. מטרתה של האגודה היא לאפשר לכל אישה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בעבורה בסופו של דבר ולא מתוך לחץ כלשהו המופעל עליה, או כל סיבה חיצונית אחרת אשר גורמת לה לבחור בהפלה כגון: קושי כלכלי.

האגודה מסייעת באופן דיסקרטי לכל אישה שפונה אליה. הסיוע אותו מעניקה האגודה יכול להיות בעל אופי רפואי, נפשי, כלכלי ועוד. לא מעט נשים בוחרות לבצע הפלה ולאו דווקא מתוך רצון אמיתי לעשות זאת, או מתוך הסיבות הנכונות ולכן, אגודת אפרת מאפשרת לכל אישה לשקלל את כלל הפרמטרים השונים העומדים על הפרק, לאחר קבלת המידע, ההכוונה והסיוע ולאחר מכן, להגיע להחלטה, כאשר האגודה מכבדת ומלווה את האישה בכל החלטה אשר תקבל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here